پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به وزیر امور اقتصادی و دارایی

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به وزیر امور اقتصادی و دارایی

به گزارش برنا، متن این پیام به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی

با سلام و احترام

حسن انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم . 

وزارت امور اقتصادی و دارایی با مجموعه گسترده‌ای از دستگاه‌های اقتصادی در حوزه‌های سیاستگذاری پولی، مالی و اجرایی، نقش بی‌بدیلی در ارتقای سطح معیشت مردم و توسعه همه‌جانبه کشور دارد که همواره در همه اسناد بالادستی و به‌ویژه در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان پیشران و موتور محرکه کشور به شمار آمده و اقدامات و مجموعه فعالیت‌های آن همواره در جامعه به اشکال مختلف متجلی است.

بدون تردید حضور ارزنده حضرتعالی با تجارب فراوان و دانش وسیع در حوزه‌های مختلف اقتصادی در راس این وزارتخانه مهم، نقش و اثرگذاری تعیین‌کننده‌ای در اجرای سیاست‌های کلان دولت محترم و شعار سال دارد. 

بانک رفاه کارگران و مجموعه مدیران و کارکنان این بانک تمام همت و سعی خود را به کار خواهند بست تا همسو و دوشادوش آن وزارتخانه معظم نقش خود را در اجرای سیاست‌های اقتصادی کشور ایفا نموده و منشاءاثر واقع شوند.  

از خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد برنامه های دولت محترم و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

منبع: برنا

خروج از نسخه موبایل