بیت کوین به 61.7 هزار دلار صعود کرد زیرا دقایقی از فدرال رزرو به کاهش نرخ در سپتامبر اشاره کرد

بیت کوین به 61.7 هزار دلار صعود کرد زیرا دقایقی از فدرال رزرو به کاهش نرخ در سپتامبر اشاره کرد

بیت کوین (BTC) پس از جهش 3.5 درصدی در بازار، به بالای 61000 دلار بازگشت. 24 ساعت گذشته، با انتشار صورتجلسه صعودی فدرال رزرو مربوط به جلسه ژوئیه در 21 اوت.

اتریوم (ETH) با 1.5 درصد رشد در دوره مشابه، سولانا (SOL ) در روز در وضعیت قرمز باقی ماند – 0.6٪ تا زمان چاپ کاهش یافت.

خلاصه صورتجلسه بر روی رئیس فدرال رزرو دو برابر می شود جروم پاول اخیر تذکرات در مورد کاهش احتمالی نرخ بهره در صورت ادامه داده های بازار مطابق انتظارات باشد در این سند آمده است:

“اکثریت قریب به اتفاق مشاهده کردند که اگر داده‌ها به همان شکلی که انتظار می‌رفت به دست آمد، احتمالاً مناسب است سیاست سهولت در جلسه بعدی.”

قابل توجه، این سند همچنین به کاهش 25 واحدی (bps) نرخ بهره به دلیل “پیشرفت اخیر در مورد تورم” اشاره می کند. و «افزایش نرخ بیکاری». این امر معیار نرخ بهره را از 5.25 درصد فعلی به 5 درصد می رساند.

این خبر برای دارایی های کریپتو و سایر دارایی های ریسک مثبت است، زیرا کاهش بازده اوراق قرضه آنها را بیشتر می کند. جذاب 

بازار سهام نیز واکنش مثبتی به دقیقه فدرال رزرو نشان داد، به طوری که S&P 500، نزدک و داو جونز روز را با حرکت های مثبت 0.42، 0.57 درصد و 0.14 به پایان رساندند. ٪، به ترتیب.

جالب است، احتمال کاهش 25 bps از 77% به 72% در %20“>Polymarket پس از دقایق فدرال رزرو، در حالی که شانس 50 واحد در ثانیه یا بیشتر از 18٪ به 22٪ افزایش یافت.

انتخابات ایالات متحده به طور بالقوه می تواند قیمت ها را پایین بیاورد

علی رغم نتایج بالقوه صعودی در سپتامبر، تحلیلگران Bitfinex معتقدند مهم ترین روایت تاثیرگذاری بر بازار ارزهای دیجیتال، انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده است.

به گفته تحلیلگران:

«همانطور که هریس نامزد دموکرات ها چنین کرده است. با افزایش شانس برنده شدن تقریباً برابر با نامزد جمهوری خواه، شانس رئیس جمهور سابق ترامپ، باعث ایجاد عدم اطمینان در بازارها، به ویژه ارزهای دیجیتال می شود.

پس از کاهش 10 درصدی. کمتر از شانس معاون رئیس جمهور کامالا هریس برای پیروزی در انتخابات، رئیس جمهور سابق دونالد بخت ترامپ در پلی مارکت به 52 درصد رسید و اکنون 5 درصد از نامزد دموکرات جلوتر است. که شانس آنها به 47% کاهش یافته است.

اما، علیرغم نامشخص بودن نتیجه انتخابات، تحلیلگران Bitfinex معتقدند که اگر شانس ترامپ قبلاً به پایین رسیده باشد، بازار بهبود خواهد یافت.

 

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل