اقتصاد

ETF های نقطه ای اتریوم که در ایالات متحده معامله می شوند، 2 میلیارد دلار جریان دارند

ETF های نقطه ای اتریوم که در ایالات متحده معامله می شوند، 2 میلیارد دلار جریان دارند

سرمایه‌های ورودی اتریوم نقطه‌ای (ETH) از صندوق‌های قابل معامله در مبادله (ETF) فراتر رفت 2 میلیارد دلار در نزدیک به چهار هفته، بدون احتساب جریان خروجی ETHE Grayscale نزدیک به 2.5 میلیارد دلار، بر اساس ETHE، بر اساس ETHE، بر اساس ETHE، بر اساس سرمایه‌گذاران Farside، 2 میلیارد دلار قوی داده.

نیت گراچی مدیر عامل فروشگاه ETF نشان داده شد که اگر این مقدار تجمعی تحت یک ETF در نظر گرفته شود، این معادل چهارمین راه اندازی ETF بزرگ تا به امروز است. 

سه راه اندازی ETF دیگر با بهترین ETF های تجمعی اتریوم، همگی بیت کوین نقطه ای هستند (BTC< /a>) ETF: BlackRock IBIT، Fidelity FBTC و ARK < a href="https://cryptoslate.com/companies/21shares/">21Shares’ ARKB .

گراسی افزود:

“به خودی خود، < a href="https://cryptoslate.com/products/ishares-ethereum-trust-etf/">iShares Ethereum ETF = 7 راه اندازی ETF برتر.” 

تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF اریک بالچوناس < /span>به اشتراک گذاشت که جریان‌های سالانه ETF به 911 میلیارد دلار رسیده است. الف> در سطح جهانی 17 میلیارد دلار جریان خالص ثبت شده توسط ETFهای ارز دیجیتال معامله شده در ایالات متحده تقریباً 2٪ از کل جریان های جهانی را نشان می دهد. نزدیک به 20.5 میلیارد دلار است. FBTC همچنین با نزدیک به 10 میلیارد دلار ورودی، در زمره بزرگترین صندوق ها قرار دارد.

ETF های اتریوم عقب مانده اند

علی رغم نقض 2 دلار. میلیارد مارک در جریان ورودی تجمعی، عملکرد ETF های اتریوم هنوز از همتایان بیت کوین خود عقب است.

Bitfinex این را به کلی عملکرد ضعیف در چند هفته گذشته، با کاهش 40 درصدی کریپتو در ماه گذشته.

Jump Crypto، Wintermute، و Flow Traders از زمانی که ETF های اتریوم راه اندازی شد، 130000 ETH به فروش رساند. علاوه بر این، چشم انداز اقتصاد کلان اخیراً با افزایش شدید نرخ بهره در ژاپن متزلزل شد، که ریسک ریسک در بازار را کاهش داد. با CryptoSlate به اشتراک گذاشت که فروش ارز دیجیتال در ماه مارس منجر به زیان های قابل توجهی شد، به ویژه برای معامله گرانی که در چندین روایت رمزنگاری مشغول بودند.

به علاوه، دومین فروش بین ژوئیه و آگوست اتفاق افتاد و همبستگی رو به رشد با سهام را روشن کرد. این امر در بحبوحه رشد قوی اما کند ایالات متحده و افزایش ارزش گذاری در دارایی های ریسک سنتی مانند سهام ایالات متحده، اتر را بیشتر تحت فشار قرار داده است.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا