شرکت‌های رمزنگاری 119 میلیون دلار برای انتخابات فدرال 2024 ایالات متحده سرمایه‌گذاری می‌کنند و با قدرت‌های سنتی رقابت می‌کنند.

شرکت‌های رمزنگاری 119 میلیون دلار برای انتخابات فدرال 2024 ایالات متحده سرمایه‌گذاری می‌کنند و با قدرت‌های سنتی رقابت می‌کنند.

به گفته یک شهروند عمومی گزارش منتشر شده در 21 اوت.

گزارش تاکید کرد که این مبلغ تقریباً نیمی از مشارکت های شرکتی در این انتخابات را نشان می دهد. چرخه، که در حال حاضر بالغ بر 248 میلیون دلار است.

افزایش کمک‌ها

اکثر این هزینه‌ها به سمت Fairshake PAC هدایت می شود، یک PAC فوق العاده متمرکز بر حمایت از نامزدهای مطلوب برای منافع ارزهای دیجیتال. امسال 202.9 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است که بیش از 107.9 میلیون دلار از سرمایه‌گذاری آن از سوی شرکت‌های بزرگ رمزنگاری مانند Coinbase و ریپل.

این سطح هزینه نشان دهنده تغییر قابل توجهی در چشم انداز مشارکت های سیاسی شرکت ها است و اولین مورد برای صنعت کریپتو است. صنایع Koch، یک نیروگاه سنتی در مشارکت‌های سیاسی، در سال 2024 از طریق آمریکایی‌های خود برای Prosperity Action PAC کمک کرد، اما این مبلغ بسیار بیشتر از کمک‌های بخش کریپتو است.

براساس این گزارش، این مقدار بیشتر است. افزایش هزینه‌های انتخاباتی شرکت‌ها پس از تصمیم دادگاه عالی در سال 2010 در پرونده Citizens United علیه کمیسیون انتخابات فدرال، که به شرکت‌ها اجازه داد مبالغ نامحدودی را برای انتخابات هزینه کنند، به شرط عدم هماهنگی مستقیم با نامزدها صورت می‌گیرد.

از زمان آن حکم. مشارکت شرکت ها به طور پیوسته رشد کرده است، اما افزایش سریع هزینه های بخش کریپتو در سال 2024 به ویژه قابل توجه است.

بر اساس داده ها از سال 2010، مشارکت شرکت ها به PAC های فوق العاده تا سال 2020 به 313 میلیون دلار رسید، در حالی که بخش کریپتو به تنهایی در سه انتخابات گذشته 129 میلیون دلار کمک کرده است. چرخه ها — اکثریت قریب به اتفاق آن امسال اهدا شده است.

اثرات ریپل

براساس گزارش، اثرات این هزینه در حال حاضر در چندین ایالت، از جمله مونتانا، جایی که سناتور جان تستر قابل مشاهده است. پس از اینکه سوپر PAC های دارای پشتوانه رمزنگاری علیرغم ابراز تردید قبلی نسبت به این بخش، علاقه خود را به مسابقه او نشان دادند.

سوپر PAC های دارای پشتوانه رمزنگاری در 46 مسابقه اولیه امسال با نامزدهای مورد نظر خود شرکت کردند. برنده شدن در 36 مورد با این حال، این افزایش هزینه‌های این بخش همچنین به نگرانی‌هایی در مورد قانونی بودن این کمک‌ها منجر شده است.

گروه حمایت از مصرف‌کنندگان Public Citizen به شکایتی پیوسته است که در 1 آگوست به کمیسیون انتخابات فدرال ارسال شده است و این سوال را مطرح می‌کند که آیا کمک‌های Coinbase – یک پیمانکار فدرال – با مقررات موجود ضد “پرداخت به بازی” مطابقت دارد.

این گزارش اضافه کرد که افزایش هزینه‌های بخش کریپتو همچنین سوالاتی را در مورد پیامدهای گسترده‌تر برای نفوذ شرکت‌ها در انتخابات آمریکا اگر این روند ادامه یابد، می‌تواند منجر به اتخاذ استراتژی‌های مشابه در صنایع دیگر شود که به طور بالقوه نقش مشارکت شرکت‌ها را در شکل‌دهی به نتایج انتخابات افزایش می‌دهد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل