اقتصاد

آیا کامالا هریس اکنون از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند؟

آیا کامالا هریس اکنون از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند؟

Bijie.com گزارش داد:

کامالا هریس همچنان در تلاش است تا بر جمعیت کریپتوها را جذب کند. کمپین او تأیید کرد که او قصد دارد از سیاست هایی با هدف کمک به رشد صنعت ارزهای دیجیتال حمایت کند.

برایان نلسون، مشاور ارشد سیاستگذاری کمپین کامالا، این خبر را در میزگرد خبری بلومبرگ در کنوانسیون ملی دموکرات فاش کرد و گفت که هدف کامالا اطمینان از ادامه توسعه فناوری‌های نوظهور مانند ارزهای دیجیتال است.

حرف های نلسون؟

او از سیاست‌هایی حمایت می‌کند که فناوری‌های نوظهور را تضمین می‌کند و این صنایع می‌توانند به رشد خود ادامه دهند.»

در همین حال، اردوگاه ترامپ به بازی ارزهای دیجیتال عمیق‌تر شده است. ترامپ علیرغم اینکه زمانی ارزهای دیجیتال را کلاهبرداری می‌دانست، اکنون بیش از یک میلیون دلار ارز دیجیتال در اختیار دارد و آهنگ دیگری می‌خواند.

او خود را به عنوان فردی معرفی کرده است که می تواند تشریفات اداری دولت را کاهش دهد و اجازه دهد دنیای ارزهای دیجیتال نفس بکشد.

ترامپ حتی قول داده است که گری جنسلر، رئیس SEC را در صورت بازگرداندن او به سمت ریاست جمهوری برکنار کند و فردی را جایگزین او کند که نسبت به ارزهای رمزنگاری دوست‌تر است. او همچنین درباره ایجاد یک کمیته مشاوره صنعت ارزهای دیجیتال و ایجاد چارچوبی برای استیبل کوین ها صحبت کرد.

این تغییر باعث شد ترامپ برخی از حامیان اصلی در صنعت ارزهای دیجیتال را به همراه داشته باشد. برادران وینکلووس حتی از یک گروه طرفدار ترامپ حمایت کردند.

آنها از او حمایت می کنند زیرا معتقدند که او بار نظارتی بر صنعت را کاهش می دهد، که به گفته آنها برای رشد بسیار مهم است.

اما کامالا بیکار نمی نشیند و اجازه نمی دهد ترامپ تمام آرای ارزهای دیجیتال را بگیرد. نلسون گفت که او معتقد است برای کنترل اوضاع به “قوانین پایدار” نیاز است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا