AAVE با ظهور این الگوی صعودی به رشد خود ادامه می دهد – آیا 154 دلار بعدی است؟

AAVE با ظهور این الگوی صعودی به رشد خود ادامه می دهد – آیا 154 دلار بعدی است؟

AAVE با ظهور این الگوی صعودی به رشد خود ادامه می دهد – آیا 154 دلار بعدی است؟

Bijie.com گزارش داد:

    در زمان انتشار، AAVE با RSI 74 به بازگشت خود ادامه می دهد که نشان دهنده افزایش فعالیت خرید است. قیمت از ساختار دو کفی با سطح مقاومت کلیدی بعدی در 154 دلار خارج شده است.

طبق گزارش CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، Aave [Aave] سود هفتگی 37 درصدی خود را به 136 دلار افزایش داده است. حجم معاملات نیز در 24 ساعت گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

این دستاوردها در بحبوحه علاقه رو به رشد بازار و فعالیت خرید پیرامون AAVE به دست می‌آیند. نهنگ ها در حال حاضر در حال ایجاد موج در اطراف سکه هستند و در ساعات اخیر بیش از 8 میلیون دلار AAVE خریداری کرده اند.

Daan Crypto، تحلیلگر

X (توئیتر سابق) خاطرنشان کرد که ممکن است اکنون زمان بررسی AAVE باشد زیرا قیمت نشانه هایی از خارج شدن از محدوده 2.5 ساله را نشان می دهد.

بنابراین، آیا AAVE بالغ شده است و می تواند از مزایای بیشتری بهره مند شود؟

نمایشگرهای فنی

از زمانی که در ژوئن 2022 به پایین‌ترین سطح دو ساله خود رسید، اقدام قیمت AAVE نشان می‌دهد که از سطوح مقاومت کلیدی عبور کرده است.

AAVE سطح فیبوناچی 0.618 را دو بار در 112 دلار آزمایش کرده است و قیمت را بالاتر از این ناحیه نگه داشته است.

این سکه همچنین سطح مقاومت کلیدی دیگری را در 130 دلار آزمایش کرد و در صورت شکسته شدن، هدف بعدی بالاترین سطح دو ساله 154 دلاری خواهد بود.

از زمان کاهش نسبت به اوج‌های مارس 2024، AAVE یک ساختار دو کفی تشکیل داده است. این معمولاً یک الگوی معکوس صعودی است که قبل از آن یک بازگشت شدید است.

سکه همچنین بالای یقه الگوی دوتایی شکست و راه را برای صعود به 154 دلار هموار کرد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) روی 74 است، که نشان می‌دهد فشار خرید قوی مسئول بازگشت AAVE است.

در حالی که RSI به سمت قلمرو خرید بیش از حد پیش می رود، هنوز جا برای افزایش بیشتر قبل از اصلاح احتمالی وجود دارد. RSI قبل از اینکه معامله گران کوتاه مدت سود کنند، در رالی قبلی به 86 رسید.

خط میانگین متحرک همگرایی-واگرایی (MACD) بالای خط سیگنال قرار دارد که این خط نیز صعودی است. از 15 آگوست، میله های هیستوگرام MACD طولانی تر شده اند که نشان دهنده احساسات صعودی قوی تر است.

تا زمانی که هیستوگرام MACD با افزایش فعالیت خرید طولانی‌تر شود، افزایش احتمالی ادامه خواهد داشت.

آیا سیگنال های صعودی بیشتری برای AAVE وجود دارد؟

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال روزانه AAVE به بالاترین سطح خود از جولای 2023 رسیده است.


واقع بینانه یا غیرواقعی، در اینجا ارزش بازار AAVE در شرایط BTC آمده است


این یک شاخص صعودی است که نشان دهنده افزایش تقاضا برای توکن و افزایش علاقه بازار است.

تحلیل AMBCrypto از داده‌های Coinglass همچنین نشان می‌دهد که علاقه باز AAVE به بالاترین سطح خود از سال 2021 رسیده است. از اول اوت، OI از 93 میلیون دلار به 191 میلیون دلار از زمان نگارش این مقاله افزایش یافته است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل