پدوفیلی که به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای باج‌گیری از خردسالان محکوم شود، به حبس طولانی‌تری محکوم خواهد شد

پدوفیلی که به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای باج‌گیری از خردسالان محکوم شود، به حبس طولانی‌تری محکوم خواهد شد

پدوفیلی که به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای باج‌گیری از خردسالان محکوم شود، به حبس طولانی‌تری محکوم خواهد شد

Bijie.com گزارش داد:

نیل دارلینگتون، مرد 52 ساله‌ای که به استفاده از هوش مصنوعی برای باج‌گیری از افراد زیر سن قانونی برای ارائه تصاویر صریح از خود مجرم شناخته شد، از سوی دادگاه استیناف به اجرای حکم طولانی‌تر در زندان محکوم شد. دارلینگتون ابتدا در ژوئن در دادگاه استوک کرون به یک سال زندان محکوم شد و حکم دارلینگتون اکنون به سه سال افزایش یافته است.

دارلینگتون که ده اتهام از جمله ساختن تصاویر زشت از کودکان و باج گیری از دو دختر را پذیرفت، از هوش مصنوعی برای اصلاح یک طعمه به شدت مسلح که توسط پلیس برای او فرستاده شده بود استفاده کرد. او تهدید کرد که عکس های تغییر یافته را برای خانواده و دوستان مقتول ارسال خواهد کرد. این

وکیل کل استدلال کرد که حکم اولیه خیلی ملایم است

دادستان کل با این استدلال که حکم اولیه خیلی ملایم است، به دادگاه استیناف اعتراض کرد. دادگاه استیناف لندن با استدلال های وکیل عمومی موافقت کرد. لرد جاستیس بین، لیدی جاستیس کاتز و قاضی موری گفتند که در حالی که محکومیت باید کاهش یابد زیرا قربانی طعمه بود، اما جدیت جنایات دارلینگتون افزایش را تضمین می کند. قضات گفتند این به این دلیل است که حکم اولیه به درستی جدی بودن جرم را از نظر تعداد و طول تصاویر مربوط به آن منعکس نمی کند.

سوکی دادا، نماینده دادگستری کل، خاطرنشان کرد که درخواست‌های مداوم دارلینگتون و بی‌توجهی به رنج قربانی به طور رضایت‌بخشی در حکم اولیه مورد توجه قرار نگرفت. او گفت که دوره 12 ماهه هیچ نشانه ای از جدی بودن رفتار او نشان نمی دهد.

رابرت هولت، وکیل دارلینگتون، خاطرنشان کرد که اگرچه حکم اولیه ملایم به نظر می رسید، اما بیش از حد نبود. او استدلال کرد که زمان بازداشت به خودی خود یک تحریم است، وضعیتی که با شلوغی زندان تشدید می‌شود.

هولت همچنین به سلامت ضعیف دارلینگتون، از جمله عود آنژین، به عنوان عوامل دیگری که بر حبس او تأثیر می گذارد، اشاره کرد. او گفت که عواقب حبس در دارلینگتون شدیدتر است.

داوران نیز آن استدلال را نپذیرفتند. آنها از نظر قاضی صادرکننده حکم حمایت کردند که اخاذی جرمی بسیار نفرت انگیز است و باید به اشد مجازات برسد. یک حکم طولانی‌تر تضمین می‌کند که دارلینگتون به‌خاطر میزان آسیبی که ایجاد کرده است، مجازات مناسبی خواهد داشت. دارلینگتون علاوه بر محکومیت طولانی‌تر، تا پایان عمر در فهرست مجرمان جنسی خواهد بود.

دادستان شهر علیه وب سایت هوش مصنوعی که تصاویر برهنه عمیق جعلی ایجاد کرده بود شکایت کرد

دفتر دادستان شهر سانفرانسیسکو اخیراً علیه 16 وب‌سایت به اصطلاح مبتنی بر هوش مصنوعی که دیپ‌فیک‌های برهنه ناامن زنان و دختران را ایجاد کرده‌اند، شکایت کرده است. به گفته دادستان شهر دیوید چیو، این اولین اقدام قانونی در نوع خود است در نیمه اول سال 2024، تعداد بازدید از وب سایت های مرتبط از 200 میلیون نفر گذشت.

در این دادخواست ادعا شده است که سایت‌ها از هوش مصنوعی برای حذف تصاویر افراد با لباس استفاده می‌کنند. این ابزارها برای تغییر عکس‌ها به‌منظور نمایاندن قسمت‌های خصوصی سوژه‌ها، حتی بدون اجازه آنها استفاده می‌شد. در حالی که نام وب سایت خاصی در شکایت ذکر نشده است، گفته می شود که بنری دارد که کاربران را دعوت می کند تا زندگی واقعی را با تصاویر تقریباً واضح معامله کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل