اقتصاد

TRON پس از SunPump به بالاترین حد خود رسید: بعد از 0.16 دلار بعدی چه خواهد شد؟

TRON پس از SunPump به بالاترین حد خود رسید: بعد از 0.16 دلار بعدی چه خواهد شد؟

Bijie.com گزارش داد:

    قیمت TRX در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است. فشار فروش ممکن است افزایش یابد، که ممکن است روند صعودی TRX را متوقف کند.

در حالی که ارزهای برتر مانند بیت کوین [BTC] با اصلاح قیمت روبرو هستند، Tron [TRX] از بازار جدا شده است. قیمت سکه طی 24 ساعت گذشته دو رقمی شده است. بیایید نگاهی به داده های زنجیره ای TRX بیندازیم تا ببینیم آیا این روند ادامه خواهد داشت یا خیر.

Bull Shift

Tron گاوها در هفت روز گذشته بهترین بازی خود را انجام داده‌اند، زیرا قیمت توکن تا 22٪ افزایش یافته است. در واقع، قیمت TRX تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، TRX با قیمت 0.16 دلار معامله می شود و دارای ارزش بازار بیش از 13.8 میلیارد دلار است که آن را دهمین ارز دیجیتال بزرگ می کند. در نتیجه این افزایش قیمت، قیمت TRX به بالاترین سطح سالانه جدید رسید.

یکی از دلایل اصلی این روند صعودی، راه‌اندازی پروژه میم کوین در Tron است. AMBCrypto در مورد راه اندازی SunPump گزارش داد.

طبق داده‌های Lookonchain، شبکه Tron تنها در چند روز پس از راه‌اندازی SunPump، بیش از 1.84 میلیون TRX یا حدود 246000 دلار کسب کرده است.

افزایش قیمت همچنین تأثیر مثبتی بر معیارهای اجتماعی توکن داشت. تجزیه و تحلیل AMBCrypto از داده‌های Santiment، افزایش شدید احساسات وزنی TRX را نشان می‌دهد.

این نشان می‌دهد که احساسات صعودی پیرامون سکه در بازار غالب است. علاوه بر این، حجم اجتماعی آن نیز افزایش یافته است که منعکس کننده افزایش محبوبیت سکه در فضای ارزهای دیجیتال است.

اما TRX مشکلی دارد

در حالی که این افزایش قیمت امیدوارکننده به نظر می رسد، ترون با موانعی روبرو است. تجزیه و تحلیل AMBCrypto از داده های IntoTheBlock نشان می دهد که سرمایه گذاران TRX 100٪ سودآور هستند.

این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران ممکن است برای کسب سود، سهام خود را بفروشند. اگر این اتفاق بیفتد، فشار فروش افزایش می‌یابد و به روند صعودی TRX پایان می‌دهد.

تحلیل AMBCrypto از داده های Coinglass به یک شاخص نزولی دیگر اشاره می کند. نسبت طول TRX کاهش یافته است. این نشان می دهد که موقعیت های فروش بیشتر از موقعیت های خرید در بازار وجود دارد که نزولی است.

شاخص قدرت نسبی سکه (RSI) وارد منطقه اشباع خرید شد که نشان می‌دهد فشار فروش ممکن است در حال افزایش باشد. طبق گفته Bollinger Bands، قیمت TRX به حد بالایی اندیکاتور رسیده است که معمولاً منجر به اصلاح قیمت می شود.

با وجود این، جریان صندوق Chaikin (CMF) افزایش یافته است که نشان‌دهنده ادامه رشد قیمت است.


واقع بینانه یا نه، این ارزش بازار TRX BTC است


اگر روند صعودی ادامه یابد، تعجب آور نیست که Tron در روزهای آینده به 0.17 دلار برسد. با این حال، اگر تصاحب نزولی رخ دهد، TRX می تواند تا 0.13 دلار سقوط کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا