Morning Post | هریس از سیاست های توسعه رمزگذاری پشتیبانی می کند غول تجارت الکترونیک آمریکای لاتین ارز پایدار را راه اندازی می کند

Morning Post | هریس از سیاست های توسعه رمزگذاری پشتیبانی می کند غول تجارت الکترونیک آمریکای لاتین ارز پایدار را راه اندازی می کند

سرفصل‌ها

هریس از سیاست‌هایی پشتیبانی می‌کند که توسعه صنعت کریپتو را ارتقا می‌دهند< /strong>

هریس از سیاست هایی پشتیبانی می کند که توسعه صنعت کریپتو را ارتقا می دهد. برایان نلسون، مشاور ارشد سیاست هریس، طی میزگرد خبری بلومبرگ در جریان کنوانسیون ملی دموکرات ها فاش کرد که هریس متعهد به حمایت از رشد فناوری های نوظهور و صنعت ارزهای دیجیتال است.

نلسون تاکید کرد که هدف سیاست هریس اطمینان از توسعه مداوم فناوری‌های نوظهور و صنایع مرتبط است که نشان‌دهنده تلاش‌های او برای گسترش نفوذ سیاسی صنعت رمزگذاری است.

با افزایش نفوذ سیاسی صنعت ارزهای دیجیتال، حمایت هریس می‌تواند تأثیر مهمی بر آینده این فضا داشته باشد.

غول تجارت الکترونیک آمریکای لاتین Mercado Libre دلار ملی را راه اندازی کرد، یک ارز باثبات که با دلار آمریکا پیوند خورده است

لاتین غول تجارت الکترونیک آمریکایی Mercado Pago، بازوی بانکداری دیجیتال Mercado Libre (MELI)، روز چهارشنبه گفت که یک استیبل کوین با دلار آمریکا را در برزیل راه اندازی خواهد کرد.

این شرکت گفت: کاربران Mercado Pago در برزیل می‌توانند با استفاده از موجودی حساب به ریال برزیل، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، استیبل کوین دلار ملی را خریداری و بفروشند. این شرکت گفت: این محصول “برای ارائه یک گزینه عملی و پایدار برای مدیریت مالی طراحی شده است.” این شرکت گفت که شرکت ارزهای دیجیتال آمریکای لاتین Ripio به عنوان یک بازارساز برای تجارت Mercado Pago عمل خواهد کرد. Ripio یک صرافی و یک کیف پول، در میان سایر خدمات، در منطقه دارد و با Mercado Pago برای توسعه Mercado Coin شریک شده است.


منظور

طبق داده‌های Coingecko تا زمان انتشار:

قیمت معامله اخیر BTC 61172.97 دلار آمریکا بود. افزایش یا کاهش درون روزی+3.5%؛

قیمت تراکنش اخیر ETH 2632.75 یوان با افزایش یا کاهش درون روز بود+ 2.2%< /strong>؛

قیمت معامله اخیر BNB 570.00 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه +0.1 %؛

قیمت معامله اخیر SOL 142.80 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه+0.1%؛< /p>

قیمت معامله اخیر DOGE 0.1062 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه+3.0%؛

قیمت معامله اخیر >


سیاست

کاندیدای جمهوریخواه سنای ایالات متحده، کرتیس باشاو، شروع به پذیرش کمک های مالی بیت کوین می کند

<ص > بیت کوین نیوز در پلتفرم X اعلام کرد که کرتیس باشاو، نامزد جمهوری خواه سنای ایالات متحده، پذیرش کمک های بیت کوین را آغاز کرده است.


برنامه بلاک چین

برنامه NymVPN متمرکز بر حریم خصوصی Nym وارد مرحله آزمایش عمومی می شود

Nym Technologies که بر زیرساخت‌های حریم خصوصی غیرمتمرکز تمرکز دارد، راه‌اندازی اپلیکیشن NymVPN را اعلام کرد و وارد مرحله بتا عمومی شد. به گفته این تیم: «NymVPN مدارک دانش صفر را از طریق zk-nyms، «فناوری تولید نویز» و شبکه‌های ترکیبی ترکیب می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هرگونه ارتباط و فعالیت دیجیتال محرمانه باقی می‌ماند، حتی زمانی که مبتنی بر هوش مصنوعی پیچیده باشد، در دنیایی که در آن سیستم‌ها برای کشف الگوهای پنهان در حال نظارت هستند. کاربران اکنون می‌توانند برای آزمایش خصوصی‌ترین VPN جهان ثبت‌نام کنند تا به قابلیت بازگشایی و حفظ حریم خصوصی در برابر تشخیص الگوی مبتنی بر هوش مصنوعی کمک کنند.”


Cryptocurrency

مدیر عامل فرانکلین تمپلتون از امور مالی سنتی بخاطر دست کم گرفتن اندازه بیت کوین انتقاد می کند

جنی مدیر عامل فرانکلین تمپلتون جانسون در سمپوزیوم بلاک چین وایومینگ از امور مالی سنتی به دلیل دست کم گرفتن اندازه بیت کوین انتقاد کرد. وی خاطرنشان کرد که بیت کوین در سال 2023 بیش از 36.6 تریلیون دلار تراکنش انجام داده است، مقداری که دو برابر مجموع مستر کارت و ویزا است. جانسون معتقد است که حوزه مالی سنتی تقریباً چیزی در مورد بیت کوین و حجم معاملات عظیم آن نمی داند.

جانسون گفت که او 30 درصد از روز خود را صرف مطالعه فناوری های مخرب، به ویژه دارایی های دیجیتال و هوش مصنوعی می کند. او تاکید کرد که اگرچه مسترکارت و ویزا به طور فعال در حال بررسی فناوری بلاک چین هستند، اما هنوز به طور کامل مقیاس اکوسیستم بیت کوین را درک نکرده اند.

تحت رهبری جانسون، فرانکلین تمپلتون به سرعت به یک رهبر در مدیریت سنتی دارایی های مالی تبدیل شد. در سال 2021، این شرکت صندوق بازار پول دولتی ایالات متحده OnChain (FOBXX) را راه‌اندازی کرد که برای اولین بار از یک بلاک چین عمومی برای ثبت تراکنش‌ها استفاده کرد. اخیراً، فرانکلین تمپلتون پیشنهادی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای راه اندازی یک صندوق جدید قابل معامله در بورس (EZPZ) ارائه کرده است که سرمایه گذاران را در معرض انواع دارایی های دیجیتالی قرار می دهد.

FTX: همه طبقات طلبکاران به تصویب طرح سازماندهی مجدد رأی دادند

صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX اعلام شد، همه طبقات از طلبکاران به تصویب طرح سازماندهی مجدد، از جمله کلاس های مشتریان FTX US و FTX Dotcom رأی داده اند. گزارش های رای گیری غیررسمی نشان می دهد که بیش از 95 درصد از طلبکاران رای دهنده به این طرح رای مثبت داده اند که 99 درصد از ارزش ادعاهای رای را تشکیل می دهد. از نظر ارزش رای، بیش از 2/3 از کل مطالبات درخواست شده در فرآیند درخواست بدهکار شرکت کردند. بر اساس این نتایج، انتظار می‌رود این طرح از آستانه پذیرش طبق قانون ورشکستگی فراتر رود.

John J. Ray III، مدیر عامل و مدیر ارشد بازسازی FTX، گفت: “ساختار نوآورانه این طرح برای طلبکاران غیردولتی این امکان را فراهم می کند که 100٪ از مبلغ ادعای ورشکستگی به اضافه بهره را دریافت کنند و مسائل مربوط به آن را حل کنند. ده ها اختلاف پیچیده بین سهامداران دولتی و خصوصی ما در هفته های آینده منتهی به جلسه تایید برنامه ریزی شده برای 7 اکتبر 2024 به کار سازنده با طلبکاران و دادگاه ها ادامه خواهیم داد. نتایج رای نهایی به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده ارائه می شود. برای منطقه دلاور قبل از شروع جلسه تأیید امروز.

ProvLabs پلتفرمی را راه‌اندازی می‌کند که توکن‌سازی، مدیریت، فهرست‌بندی و وام‌دهی را ارائه می‌کند

Provenance Blockchain Labs (ProvLabs) راه‌اندازی پلتفرم جدیدی را اعلام کرد که راه‌حل‌های توکن‌سازی، حاکمیت، فهرست‌بندی و وام‌دهی را ارائه می‌دهد. این حرکت به تقاضای شدید برای دارایی‌های توکن‌شده در دنیای واقعی پاسخ می‌دهد. ProvLabs با Figure Markets و NAV Lend همکاری کرده است تا از پلتفرم خود استفاده کند تا به مدیران دارایی اجازه دهد وجوه را در بازار غیرمتمرکز Figure Markets فهرست کنند و در سیستم های معاملاتی جایگزین ثبت شده در SEC تجارت کنند. سرمایه گذاران همچنین می توانند از سهام صندوق به عنوان تضمین وام از طریق NAV Lend استفاده کنند. هدف از این همکاری افزایش شفافیت و کارایی و ارتقای فرآیند توکن سازی وجوه است. ارزش فعلی دارایی‌های مالی زنجیره‌ای پروونانس بیش از ۱۲ میلیارد دلار است و از تراکنش‌های بیش از ۳۰ میلیارد دلار پشتیبانی می‌کند.

رایان سالامه، مدیر سابق FTX، به دنبال لغو توافقنامه دادخواست است و گفت که دولت از توافق برای تحقیق در این باره صرف نظر کرده است. خانواده او

بر اساس گزارش CNBC، رایان سلامه، مدیر سابق FTX، با ادعای اینکه دولت فدرال توافق برای پایان دادن به تحقیقات شرکای خود را نقض کرده است، به دنبال لغو توافق نامه دادخواهی بود. وکلای سلامه در تشکیل پرونده روز چهارشنبه خواستار لغو توافقنامه شدند و دولت را متهم کردند که با عدم تحقیق از شریک خود، میشل باند، یکی از عناصر اصلی توافق را نقض کرده است. در این طرح آمده است: «دولت برای تهدید وابستگان سلام و خانواده‌هایشان از مذاکرات درخواست استفاده کرد. نمایش: بازار وام کریپتو شروع به نشان دادن نشانه هایی از بهبودی می کند

در سال 2022، بازار وام رمزنگاری سقوط LUNA/UST، ورشکستگی سه را تجربه کرد. Arrows Capital و فروپاشی FTX و سایر رویدادهای مهم، منجر به بسته شدن بسیاری از موسسات وام دهی بزرگ شد. با این حال، این دوره مشکلاتی را در ساختار بازار آشکار کرد و طرحی برای ساخت یک اکوسیستم سالم‌تر در آینده ارائه کرد.

کریگ بیرچال، رئیس محصول در Membrane، اشاره کرد که بازار در سال 2024 نشانه‌هایی از بهبود را نشان خواهد داد. راه اندازی ETF بیت کوین در ایالات متحده به گسترش وام دهندگان نهادی دامن زده است. به عنوان مثال، حجم وام Coinbase Prime در سه ماهه اول سال 2024 به طور متوالی 75 درصد افزایش یافت، Ledn افزایش 400 درصدی در وام های سازمانی را گزارش کرد، و رزرو وام های Membrane در تمام سال 2023 سه برابر شد.

برچال تاکید کرد که مدیریت ریسک به اولویت اصلی تبدیل شده است و بررسی دقیق و تأیید دارایی استاندارد شده است. وام دهی بیش از حد وثیقه به جریان اصلی تبدیل شد و وام های بدون وثیقه به وام گیرندگان با سرمایه خوب محدود شد. تازه واردان مانند بانک های سوئیسی و موسسات مالی سنتی بازار را هدایت می کنند، در حالی که متولیان و پلت فرم های نوآورانه نیز محصولات و ابزارهای خود را گسترش می دهند.

برچال معتقد است که رشد مستمر بازار وام کریپتو متکی بر تعادل نوآوری و مدیریت ریسک برای ایجاد یک بازار قوی تر و کارآمدتر است.


    تحولات اقتصادی مهم

    فدرال رزرو بهره را کاهش داد نرخ ها در 25 سپتامبر احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره 64 درصد است

    بر اساس گزارش CME “Fed Watch”، احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر است. 64 درصد و احتمال کاهش 50 واحدی نرخ 36 درصد است. احتمال کاهش تجمعی نرخ بهره توسط فدرال رزرو تا نوامبر 50 واحد پایه 31.8 درصد است، احتمال کاهش 75 واحدی نرخ بهره به طور تجمعی 50.1 درصد است و احتمال اینکه نرخ بهره را 100 واحد پایه کاهش دهد. در مجموع 18.1٪ است.

    دقیقه جلسه فدرال رزرو: تورم باعث پیشرفت بیشتر به هدف

    جلسه فدرال رزرو می شود. صورتجلسات نشان داد که شرکت کنندگان خاطرنشان کردند که تورم در سال گذشته کاهش یافته است اما همچنان بالا باقی مانده است. در ماه‌های اخیر، تورم پیشرفت بیشتری به سوی نرخ تورم ۲ درصدی کمیته داشته است. شرکت‌کنندگان خاطرنشان کردند که پیشرفت‌های اخیر در زمینه کاهش تورم، مبنایی گسترده دارد و شامل اجزای اصلی تورم اصلی است. قیمت کالاهای اصلی از مارس تا ژوئن امسال پس از افزایش در سه ماه اول سال اساسا ثابت بود. تورم قیمت خدمات مسکن در ماه ژوئن به میزان قابل توجهی کاهش یافت، چیزی که شرکت کنندگان مدتی انتظار داشتند. در مورد چشم انداز تورم، شرکت کنندگان معتقد بودند که داده های اخیر اعتماد آنها را نسبت به ادامه حرکت تورم به سمت 2 درصد تقویت کرده است. تقریباً همه شرکت‌کنندگان خاطرنشان کردند که عواملی که منجر به عقب‌نشینی اخیر تورم شد، احتمالاً در ماه‌های آینده به فشار نزولی بر تورم ادامه خواهد داد.

    صورتجلسه فدرال رزرو: اکثر مقامات معتقدند خطرات بازار کار افزایش یافته است

    در صورتجلسه فدرال رزرو اعلام شد. اکثر مقامات فدرال رزرو معتقدند خطرات بازار کار افزایش یافته در حالی که خطرات برای ماموریت تورم کاهش یافته است. در کنفرانس مطبوعاتی ماه گذشته پس از نشست، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، دورنمای احتمالی را فاش کرد و گفت: “اگر ما اطلاعاتی را که امیدواریم به دست آوریم، به دست آوریم، نرخ سیاست کمتری ممکن است در ماه سپتامبر رخ دهد. “بیکاری فعلی. این نرخ بالاتر از نرخ بیکاری 4 درصدی است که امسال در به روز رسانی پیش بینی های اقتصادی مقامات فدرال رزرو در ژوئن پیش بینی می شود و بالاتر از نرخ بیکاری 4.2 درصدی است که سیاست گذاران تا پایان سال آینده پیش بینی می کنند. علاوه بر این، داده‌های منتشر شده توسط وزارت کار ایالات متحده در روز چهارشنبه نشان می‌دهد که استخدام حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه مارس نسبت به گزارش قبلی 818000 نفر کاهش یافته است که ممکن است نگرانی‌های فدرال رزرو در مورد بازار کار را تشدید کند.


    دایره المعارف

    اثبات واگذاری سهام (DPoS) چیست؟

    DPoS تکامل مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) است که برای ارائه مقیاس پذیری، کارایی و حکومت دموکراتیک پیشرفته طراحی شده است. دانیل لاریمر در سال 2014 مفهوم DPoS را به عنوان بهبود مکانیسم سنتی اجماع PoS با هدف بهبود کارایی و مقیاس پذیری پیشنهاد کرد. Larimer ابتدا دیدگاه خود را در یک پست انجمن Bitcointalk به اشتراک گذاشت که منجر به اجرای واقعی DPoS و راه اندازی BitShare در سال 2015 شد. این شروع DPoS در فناوری بلاک چین بود و پایه و اساس پذیرش آن را در پروژه های دیگری مانند Steem و Eos گذاشت. Eos، به طور خاص، از مکانیسم‌های اجماع برای انجام یکی از بزرگترین عرضه‌های اولیه سکه (ICO) در صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2017 استفاده کرد، که توجه قابل توجهی را به DPoS جلب کرد و پتانسیل آن را برای دستیابی به عملکرد بالا و حاکمیت غیرمتمرکز برجسته کرد.

    سلب مسئولیت: به عنوان یک پلتفرم اطلاعاتی بلاک چین، محتوای مقالات منتشر شده فقط برای مرجع اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری واقعی در نظر گرفته نشده است. لطفاً یک فلسفه سرمایه گذاری صحیح ایجاد کنید و حتماً آگاهی از ریسک خود را افزایش دهید.

    مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

    خروج از نسخه موبایل