اقتصاد

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس: جاه طلبی های جهانی بایننس، IPO، CZ

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس: جاه طلبی های جهانی بایننس، IPO، CZ

نویسنده: Cheyenne Ligon، CoinDesk گردآورنده: Deng Tong،

Abstract

  • ریچارد تنگ از بایننس، که جانشین بنیانگذار چانگ پنگ ژائو به عنوان مدیرعامل شد، در مصاحبه ای گفت که صرافی ارز دیجیتال وضعیت مالی شرکت صدا دارد و بنابراین در نظر گرفتن لیست نیست.

  • تنگ گفت که ژائو چانگ‌پنگ در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت چهار ماهه خود است و دیگر در عملیات شرکت شرکت ندارد، اما شریک او هی یی هنوز آنجاست. .

  • تنگ به نیاز به کفاره اشاره می کند. “ما اشتباهات گذشته خود را می پذیریم. ما بهای سنگینی برای آنها پرداختیم.”

سال گذشته، ریچارد تنگ کنترل غول ارزهای دیجیتال Coin را تحت شرایطی کمتر از ایده آل به دست گرفت. آن، به عنوان سلف خود، چانگپنگ ژائو، مجبور شد از این مبادله به عنوان بخشی از یک توافق چند میلیارد دلاری با دولت ایالات متحده خارج شود.

در نه ماه پس از به دست گرفتن سکان هدایت، Teng – که قبلاً به عنوان یک تنظیم کننده در سنگاپور و امارات متحده عربی خدمت می کرد – در تلاش است تا Binance را از یک سازمان تحت رهبری بنیانگذار مانند Changpeng Zhao به عنوان دوره مدیر عامل تبدیل کند. ) به سازمانی که توسط هیئت مدیره رهبری می شود. در حالی که این شرکت در مورد محل دقیق دفتر مرکزی خود باقی مانده است – حداقل یک بار به طور مبهم اصرار داشت که یک “شرکت بین المللی” است و همیشه چینی بودن آن را انکار می کرد – Teng به دنبال یک خانه دائمی برای Binance است.

قیمت ارزهای دیجیتال از زمان سقوط رقیب بایننس FTX در اواخر سال 2022 افزایش یافته است، همراه با استقبال موسسات مالی سنتی از این فضا و امیدواری به اینکه قانونگذاران ایالات متحده ممکن است موضع خود را در مورد ارزهای رمزنگاری شده ملایم کنند و به گمانه زنی در مورد موج آینده دامن بزنند. عرضه های اولیه عمومی

اما در مصاحبه ای گسترده با خبرنگاران در نیویورک در روز چهارشنبه، Teng گفت که شرکت در نظر ندارد این کار را انجام دهد.

وضعیت مالی ما بسیار قوی است، بنابراین واقعاً نیازی نیست که ما در حال حاضر هیچ گونه تامین مالی یا عرضه اولیه سهام را در نظر بگیریم، “. بایننس از پنجمین ماه فعالیت خود سودآور بوده و در هزینه کردن بسیار محتاط بوده است هزینه کردن 36 درصد بیشتر در سال گذشته نسبت به سال 2022 و جستجوی مداوم آن برای مکانی برای ریشه کن کردن – همه بخشی از تلاش برای ایجاد روابط بهتر با تنظیم کننده ها در سراسر جهان است که شرکت را در جهت آینده محورتر هدایت می کند.

تنگ گفت: “این واقعاً در مورد ایجاد یک تجارت پایدار است که نه تنها در چند سال آینده موفق خواهد بود، بلکه برای 50 تا 100 سال آینده نیز به پیشرفت خود ادامه می دهد.” این البته آرزوی ماست.”

مشارکت چانگ پنگ ژائو

تنگ توسط چانگ پنگ ژائو که از سمت مدیرعاملی بایننس استعفا داد، به عنوان مدیر عامل منصوب شد. این شرکت بخشی از تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری است. تنظیم کننده های ایالات متحده در مورد نقض تحریم ها و قوانین مبارزه با پولشویی (AML). چانگ پنگ ژائو همچنین اعتراف کرد که در حفظ سیستم‌های مبارزه با پولشویی و مشتری خود (KYC) کافی نبوده است و در ژوئن به چهار ماه زندان فدرال محکوم شد.

اما چانگ‌پنگ ژائو، که زمانی چهره عمومی بایننس بود، دیگر در فعالیت‌ها یا تصمیم‌گیری‌های روزانه شرکت دخالتی ندارد. (او در ژوئن گذراندن دوران محکومیت خود را به مدت چهار ماه آغاز کرد.) “به عنوان بخشی از قطعنامه ایالات متحده، چانگ پنگ ژائو نمی تواند در عملیات شرکت شرکت کند.” تیم مدیریت

تنگ گفت: «هی یی در همه جنبه‌های کسب‌وکار درگیر است. “او فردی بسیار با استعداد و بسیار مستقل است.”

جاه طلبی های جهانی

وقتی از او پرسیدند که آیا بایننس به فکر جمع آوری سرمایه برای کاهش مالکیت چانگ پنگ ژائو در شرکت بوده است، تنگ نپذیرفت و گفت: مسائل باید توسط سهامداران بورس و هیئت مدیره تصمیم گیری شود.

اما تنگ گفت که وضعیت ژائو چانگ‌پنگ به عنوان یک جنایتکار آنقدرها که ناظران خارجی تصور می‌کردند چالش نظارتی بزرگی ایجاد نمی‌کند.

“ما از نزدیک با تنظیم‌کننده‌های سرتاسر جهان کار می‌کنیم. در بسیاری از نقاط جهان، این موضوع مطرح نیست. ممکن است در جاهایی چالش‌هایی وجود داشته باشد، اما به برخی از آنها پرداخته‌ایم.” تنگ گفت: جدیدترین مجوزها و شهرک های این شرکت در کشورهایی از جمله دبی، هند، تایلند و برزیل است.

Teng تاکید کرد که بایننس باید با تنظیم کننده های جهانی به توافق برسد، اشتباهات گذشته را جبران کند و تجارت خود را به شیوه ای شفاف تر و منظم تر پیش ببرد.

ما به اشتباهات گذشته خود اعتراف می کنیم که در این زمینه بهای سنگینی پرداخته ایم. “در آینده، ما در حال بررسی نحوه کار با تنظیم‌کننده‌های جهانی برای ادامه ساختن یک پلت فرم پایدار و قوی هستیم.”

علاقه‌ای به ایالات متحده نیست

Binance در حال حاضر علاقه‌ای به یک کشور ندارد. ایالات متحده آمریکا است که در اواخر سال گذشته جریمه سنگینی را برای صرافی اعمال کرد.

تنگ گفت: «در حال حاضر، تمرکز واقعی ما بر بازارهای خارج از ایالات متحده است .

در حالی که بسیاری از صنعت ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده هستند، امیدوارند که پیروزی دونالد ترامپ راه را برای یک رژیم نظارتی شفاف تر و دوستانه تر ارزهای دیجیتال هموار کند، اما تنگ گفت که نتایج انتخابات به هر حال برای بایننس معنای کمی خواهد داشت.

تنگ گفت: «کسب و کار ما خارج از ایالات متحده است. “بنابراین ما با هیجان آنچه را که در ایالات متحده اتفاق می افتد تماشا می کنیم، اما هیچ تاثیری بر تجارت ما ندارد.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا