اقتصاد

تتر برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی استیبل کوین جدید متصل به درهم امارات اعلام کرد

تتر برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی استیبل کوین جدید متصل به درهم امارات اعلام کرد

Bijie.com گزارش داد:

ناشر استیبل کوین تتر (USDT) برنامه‌های جدیدی را برای راه‌اندازی دارایی دیجیتال جدید متصل به ارز امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) درهم (AED) اعلام کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی جدید، شرکت پشتیبان USDT گفت که از نزدیک با بانک مرکزی کشور و همچنین شرکت‌های فناوری بلو چیپ برای افزودن یک دارایی رمزنگاری شده درهم به مجموعه محصولات خود همکاری خواهد کرد.

“Stablecoin تثبیت شده در درهم به کاربران راهی یکپارچه و مقرون به صرفه برای بهره مندی از مزایای AED ها و در عین حال بهره گیری از شفافیت و کارایی فناوری بلاک چین ارائه می دهد.

این دارایی دیجیتال با ساده‌سازی تجارت بین‌المللی و حواله‌ها، کاهش کارمزد تراکنش‌ها و محافظت در برابر نوسانات ارز، نقشی حیاتی در اکوسیستم مالی امارات متحده عربی و فراتر از آن ایفا خواهد کرد. ”

دارایی‌های رمزنگاری شده با درهم تتر به کتابخانه دارایی‌های دیجیتال این شرکت، از جمله دارایی‌های متصل به یورو (EURT)، یوان چین (CNHT)، پزو مکزیک (MXNT) و طلا (XAUT) خواهند پیوست.

همانطور که پائولو آردوینو، مدیر عامل Tether گفت،

“استیبل کوین تتر درهم به ابزاری مهم برای مشاغل و افرادی تبدیل خواهد شد که به دنبال راه های ایمن و کارآمد برای تراکنش در امارات متحده عربی هستند، خواه پرداخت های فرامرزی، تجارت یا صرفاً تنوع بخشیدن به دارایی های دیجیتال باشد.”

در اوایل این ماه، تتر راه‌اندازی USDT را از طریق پلتفرم قراردادهای هوشمند لایه اول Aptos (APT) اعلام کرد.

داده‌های زنجیره‌ای اخیراً نشان داد که این شرکت در سال گذشته ۳۳ میلیارد دلار USDT بر روی بلاک‌چین‌های Tron (TRX) و Ethereum (ETH) ضرب کرده است.

از دست ندهید – مشترک شوید تا هشدارهای ایمیلی را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

عملیات قیمت را بررسی کنید

ما را در X، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید

میکس سرف دیلی هودل

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا