اقتصاد

معامله گر TRON Meme Coin در 6 روز 20 میلیون دلار سود می کند

معامله گر TRON Meme Coin در 6 روز 20 میلیون دلار سود می کند

Bijie.com گزارش داد:

TT4S5، یک معامله گر ارزهای دیجیتال در شبکه TRON، طی شش روز پس از خرید اولیه سکه میم SUNDOG، 20 میلیون دلار سود غیرقابل تحقق به دست آورد. این معامله گر 1690 دلار برای خرید 104.33 میلیون توکن هزینه کرد که اکنون ارزش آن 20.6 میلیون دلار است. آنها تاکنون 1.08 میلیون دلار SUNDOG فروخته اند اما هنوز 19.52 میلیون دلار توکن در هفت آدرس نگهداری می کنند.

سودهای عظیم نشان می‌دهد که معامله‌گران چگونه از بازار رو به رشد memecoin در شبکه TRON از زمان راه‌اندازی SunPump، توسعه‌دهنده memecoin استفاده کرده‌اند. در حالی که SUNDOG این روند را رهبری می کند، چندین میم کوین دیگر در شبکه ظاهر می شوند و شتاب بیشتری به دست می آورند.

ارزش بازار SUNDOG از 250 میلیون دلار آمریکا فراتر رفت

SUNDOG بزرگ‌ترین ذینفع از شوق میم کوین در شبکه TRON بوده است. ارزش بازار سکه به 250 میلیون دلار افزایش یافت، در حالی که چند روز پیش کمتر از 2 میلیون دلار بود. این به دلیل افزایش بیش از 100 برابری قیمت آن در این مدت است.

SUNDOG در 24 ساعت گذشته بیش از 60 درصد رشد داشته است و طبق CoinMarketCap با قیمت 0.2573 دلار معامله می شود. افزایش شدید ارزش آن در تضاد با روند عمومی بازار است که شاهد کاهش ارزش بیشتر ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته بوده است.

رشد آن باعث مقایسه با سکه محبوب Solana meme dogwifhat (WIF) شده است که عملکرد مشابهی داشته و دارای ارزش بازار 4.5 میلیارد دلار است. با این حال، در طول سه ماه گذشته، قیمت WIF بیش از 50 درصد کاهش یافته است و ارزش بازار آن را 1.5 میلیارد دلار کرده است.

در همان زمان، سکه‌های میم بیشتری در TRON ظاهر شده‌اند و امیدواریم که موفقیت SUNDOG تکرار شود. محبوب ترین آنها عبارتند از Sun Token، مرغ نارگیل، Suncat، Meow و Sunpepe. تاکنون 20152 میم کوین در SunPump ایجاد شده است و ممکن است در هفته های آینده تعداد بیشتری از آنها ظاهر شوند.

ترون قصد دارد جایگزین سولانا به عنوان شبکه میم کوین شود

رشد SUNDOG باعث شده است که بسیاری از کاربران حدس بزنند که TRON به شبکه ای از سکه های میم تبدیل خواهد شد زیرا کاربران نقدینگی را از Solana دور می کنند. در حالی که بعید به نظر می رسد این اتفاق به این زودی رخ دهد، SunPump در حال حاضر سهم بازار را از Pump.fun مبتنی بر Solana گرفته است.

SunPump در کمتر از دو هفته 8.2 میلیون TRX تولید کرد که ارزش آن 1.3 میلیون دلار بود. درآمد آن نیز به طور پیوسته افزایش یافته است و بهترین روز آن 20 آگوست است که تقریباً 2.78 میلیون TRX به ارزش 400000 دلار دریافت کرد.

داده های Tron Memecoin (منبع: Dune Analysis)

در حالی که این اعداد بالاترین رکورد SunPump هستند، اما هنوز از حجم معاملات Pump.fun فاصله زیادی دارند.

توزیع کننده توکن مبتنی بر Solana از زمان راه اندازی بیش از 1.7 میلیون توکن تولید کرده و 644765 SOL (99.7 میلیون دلار) هزینه دریافت کرده است. با این وجود، SunPump توسط بنیانگذار TRON جاستین سان پشتیبانی می‌شود، و این شبکه همچنین از طریق کمک هزینه 10 میلیون دلاری برنامه تشویقی تقویت اکوسیستم میم از کوین‌های میم پشتیبانی می‌کند.

این می‌تواند فعالیت memecoin را در شبکه افزایش دهد، هدفی که Sun به وضوح به آن علاقه دارد. او در مورد سکه‌های میم روی X هیجان زده بود. به گفته وی، حتی کوچکترین افزایش در نشانه های میم می تواند برای همه شادی ایجاد کند، “زیرا با اجتماع و تمرکززدایی، شما همه چیز دارید.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا