کاردانو پرتاب هارد فورک چانگ را هفته آینده در 27 آگوست هدف قرار می دهد

کاردانو پرتاب هارد فورک چانگ را هفته آینده در 27 آگوست هدف قرار می دهد

Intersect، یک سازمان عضو Cardano، هارد فورک چانگ را برای اجرا در آگوست پیشنهاد کرده است. 27.

در 20 آگوست پست، Intersect توضیح داد که پیشنهاد خود بر اساس یک پست است. بررسی کامل پیشرفت پروژه، بازخورد جامعه، و احساسات گروه کاری چانگ هارد فورک. در این بیانیه آمده است:

“آمادگی SPO هفته گذشته تایید شد، معیار نقدینگی مبادله خوب و رو به بهبود است و ما به‌روزرسانی‌های آمادگی مثبت را از بسیاری از DApp‌های پیشرو دریافت کرده‌ایم.”

با این حال، تاریخ به طور آزمایشی باقی می ماند و در انتظار تصمیم نهایی در 23 آگوست است. Intersect خاطرنشان کرد که در صورت بروز مشکلات غیرمنتظره، جدول زمانی ممکن است تغییر کند و 3 سپتامبر به عنوان پنجره جایگزین باشد.

این به‌روزرسانی پس از ارتقای Node 9.1 انجام می‌شود که آخرین مرحله قبل از هارد فورک چانگ را نشان می‌دهد.

طبق Cardanoscan ، 80 درصد از اپراتورهای استخر سهام (SPO) Node 9.1.0 را پذیرفته اند که آستانه مورد نیاز برای هارد فورک را برآورده می کند. با این حال، نقدینگی همچنان یک نگرانی است، زیرا تنها 34 درصد از صرافی‌ها این ارتقا را اتخاذ کرده‌اند که بسیار کمتر از هدف 80 درصدی است.

چانگ هارد فورک

چانگ هارد فورک تغییرات قابل توجهی را ارائه خواهد کرد به نرم افزار Cardano، که آن را با نسخه های قبلی ناسازگار می کند. بنابراین، برنامه ریزی دقیق جامعه برای این ارتقا قابل درک است، زیرا یک نقطه عطف کلیدی در سفر شبکه بلاک چین به سمت دوران ولتر ارائه می دهد.

به نام فیل چانگ مبشر فقید کاردانو، ارتقا چانگ به کاردانو می دهد. دارندگان نقش مستقیم تری در اداره شبکه دارند. در این دوره، دارندگان ADA اکنون می توانند به طور فعال در تصمیم گیری هایی که آینده پلتفرم را شکل می دهند، شرکت کنند و گامی مهم در مسیر کاردانو به سمت تمرکززدایی کامل باشد.

علاوه بر این، ارتقاء قراردادهای هوشمند را به ویژه با معرفی رمزگذاری اولیه PlutusV3، که هدف آن تقویت امنیت داده ها در شبکه است.

بنیانگذار Cardano چارلز هاسکینسون بر اهمیت این ارتقا تاکید کرده است و آن را “مهمترین نقطه عطف” در تاریخ صنعت کریپتو نامیده است.

او اشاره کرد که این حرکت،

“کاردانو را به یک تمدن غیرمتمرکز تبدیل می کند که سراسر جهان را با میلیون ها ساکن در بر می گیرد. ما پیشرفته‌ترین سیستم مدیریت بلاک چین، بودجه‌های سالانه، خزانه‌داری و خرد کل جامعه‌مان را خواهیم داشت تا ما را راهنمایی کند.»

در این مقاله ذکر شد
پست شده در: کاردانو، تکنولوژی

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل