اقتصاد

السالوادور آموزش بیت کوین را برای 80000 کارمند دولتی راه اندازی می کند

السالوادور آموزش بیت کوین را برای 80000 کارمند دولتی راه اندازی می کند

دفتر ملی بیت کوین السالوادور (ONBTC) برنامه آموزشی و صدور گواهینامه Bitcoin را برای 80000 کارمند دولتی.

در 20 آگوست بیانیه، ONBTC تأیید کرد که آموزش بیت کوین اکنون یک جزء حیاتی یک ابتکار حکمرانی که برای کارکنان بخش دولتی طراحی شده است. این برنامه بخشی از مدرسه عالی نوآوری در مدیریت دولتی (ESIAP) است که توسط رئیس جمهور نایب بوکل در سال 2021 تأسیس شد. استانداردهای حاکمیتی را ارتقا دهید.

این برنامه دارای 9 ماژول آموزشی است که بیت کوین، بلاک چین، امنیت سایبری و هوش مصنوعی و غیره را پوشش می دهد. پس از تکمیل، شرکت کنندگان در این زمینه ها گواهینامه دریافت خواهند کرد.

استیسی هربرت، مدیر دفتر بیت کوین، به اعلامیه بزرگتری در افق اشاره کرد و اشاره کرد که این برنامه تازه شروع است. او اضافه کرد:

“این پروژه های آموزشی تعهدات ترجیحی بسیار کم برای موفقیت بلندمدت السالوادور و سیاست بیت کوین (و فناوری) آن هستند.”

در همین حال، این آموزش‌ها بخشی از تلاش گسترده‌تر السالوادور برای پیشبرد آموزش بیت کوین در سراسر کشور است. از زمان پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان یک ارز قانونی در سال 2021، این کشور سه طرح آموزشی دیگر با محوریت رمزنگاری، از جمله Cuboplus، My First Bitcoin و Node Nation را معرفی کرده است که اکنون بخشی از برنامه درسی مدارس دولتی هستند.

بیت کوین السالوادور

این حرکت تایید می کند که السالوادور در استراتژی بیت کوین علیرغم اینکه در ابتدا انتقادات و تردیدهای ناظران بین‌المللی را به دنبال داشت.

در واقع، به نظر می‌رسد این استراتژی در نهایت نتیجه می‌دهد، زیرا صندوق بین‌المللی پول (IMF) اخیرا اعتراف کرد که خطرات پیش بینی شده آن در مورد پذیرش بیت کوین در السالوادور به عنوان یک ارز قانونی محقق نشده است.

به‌علاوه، دارایی‌های بیت‌کوین السالوادور بیش از ۳۵ درصد سود به دست آورده‌اند که عمدتاً به دلیل خریدهای استراتژیک در طول رکود بازار است. طبق داده‌های Nayibtracker، این کشور در حال حاضر دارای 5848 بیت کوین با سود غیر واقعی بیش از 47 میلیون دلار است.. >

علاوه بر این، رئیس جمهور بوکل اخیراً اعلام کرده است سرمایه گذاری 1.6 میلیارد دلاری توسط شرکت ترکی Yilport Holdings برای ارتقاء دو بندر در این کشور که یکی از آنها میزبان شهر پیشنهادی بیت کوین خواهد بود. انتظار می‌رود این شهر که در طول پذیرش بیت‌کوین در سال 2021 پیش‌بینی شد، بهشت ​​مالیاتی با انرژی زمین گرمایی برای استخراج بیت‌کوین باشد و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان جذب کند.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا