اقتصاد

ترون از رکود بازار جدا شد، TRX 12 درصد افزایش یافت

ترون از رکود بازار جدا شد، TRX 12 درصد افزایش یافت

Bijie.com گزارش داد:

بزرگترین ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) همچنان در شاخص قرمز سقوط می کنند، اما ترون (TRX) اینطور نیست. در میان رالی مرتبط با میم کوین، TRX به عنوان بزرگترین سود در میان 100 ارز دیجیتال برتر ظاهر شد و از احساسات نزولی در بازار جدا شد.

قیمت‌های TRON در 24 ساعت گذشته نزدیک به 12 درصد افزایش یافته است، در حالی که قیمت بیت‌کوین و اتریوم هر کدام بیش از 2 درصد کاهش یافته است. افزایش اخیر به TRX کمک کرد تا جایگاه خود را به عنوان یکی از 10 ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار به دست آورد.

Tron شوق سکه‌های میم را به دست می‌گیرد

جاستین سان با Sundog، یک سکه میم که به تازگی با ارزش بازار 200 میلیون دلاری وارد بازار شده است، دوباره دنیای ارزهای دیجیتال را تکان می دهد. Sundog بر روی پلت فرم جدید سکه میم ترون SunPump راه اندازی می کند که رقیب اکوسیستم میم سولانا است.

شوق سکه‌های میم در اکوسیستم Tron به TRX کمک زیادی می‌کند. Sundog در 15 آگوست راه اندازی شد و در هفت روز گذشته 237 درصد افزایش یافت. داده های IntoTheBlock نشان می دهد که اکوسیستم Tron Dao شاهد افزایش 124 درصدی در حجم تراکنش بین 100 تا 10000 دلار بوده است که احتمالاً ناشی از هیاهوهای پیرامون SunPump است.

قیمت TRX در 30 روز گذشته بیش از 19٪ افزایش یافته است، در حالی که BTC و ETH به ترتیب 11٪ و 26٪ کاهش یافته اند. رقیب آن در شوق سکه‌های میم، سولانا، در همان دوره 17 درصد سقوط کرد. در زمان انتشار، TRX با قیمت متوسط ​​0.16 دلار معامله می شد. حجم معاملات 24 ساعته آن با 124 درصد افزایش به 1.62 میلیارد دلار رسید. بسیار مهم است که ببینیم آیا این رالی می تواند به آن کمک کند تا در آینده به بالاترین رکوردهای جدید برسد.

Sundog در 24 ساعت 76% افزایش یافت

هنگام معرفی SunPump، جاستین سان در یک پست X اظهار داشت که احساس می‌کند موجی از سکه‌های میم در TRON در آستانه ورود به صرافی‌های متمرکز است و می‌تواند باعث ایجاد FOMO در بازار شود. سان افزود که او چندین جلسه با رهبران اصلی جامعه میم در مورد اکوسیستم میم در ترون داشته است. او افزود: «این ثابت می‌کند که برای اکوسیستم مفید است زیرا رهبران قصد دارند میلیون‌ها کاربر را به شبکه بیاورند.»

طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، Sundog محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده در اکوسیستم Tron است. در زمان انتشار، سهام در 24 ساعت گذشته بیش از 76 درصد افزایش یافت و در 0.236 دلار معامله شد. حجم معاملات 24 ساعته آن با 27 درصد افزایش به 64.2 میلیون دلار رسید. با این حال، Sun Token (Sun) بزرگترین میم سکه TRON است که در هفت روز گذشته 69 درصد افزایش یافته است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا