اقتصاد

تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ می گوید که سولانا ETF بعید است در سال های 2024 و 2025 مورد تایید قرار گیرد.

تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ می گوید که سولانا ETF بعید است در سال های 2024 و 2025 مورد تایید قرار گیرد.

تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ می گوید که سولانا ETF بعید است در سال های 2024 و 2025 مورد تایید قرار گیرد.

Bijie.com گزارش داد:

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ ETF، نسبت به احتمال راه اندازی سولانا یک ETF نقطه ای در سال های 2024 و 2025 ابراز تردید کرد.

در پست اخیر X، بالچوناس اظهار داشت که درخواست‌ها برای چندین ETF Solana در مرحله دوم فرآیند تأیید گیر کرده‌اند.

برنامه ETF Solana در مرحله دوم تایید گیر کرده است

همانطور که در فلوچارت نشان داده شده است، مرحله دوم در فرآیند تایید، SEC را ملزم می کند تا درخواست 19b-4 CBOE را برای Solana ETF در وب سایت آژانس منتشر کند. با این حال، با وجود پرونده اولیه Cboe در 8 جولای، آژانس از انتشار پرونده 19b-4 خودداری کرد.

در نتیجه، بالچوناس فاش کرد که پس از اینکه SEC از انتشار برنامه 19b-4 Solana ETF خودداری کرد، آژانس درخواست ها را پس گرفت. وی خاطرنشان کرد که پرونده های S-1 از صادرکنندگان بالقوه ETF Solana هنوز فعال هستند.

عواملی که ممکن است باعث راه اندازی Solana ETF شود

بر اساس این پیشرفت، بالچوناس گفت بعید است که SEC ETF Solana را در سال 2024 تایید کند. او همچنین حدس زد که اگر کامالا هریس برنده شود، احتمال پرتاب در سال 2025 نزدیک به صفر است.

طبق گفته بالچوناس، تنها راه برای SEC برای تایید ETF Solana در صورت تغییر در رهبری دولت ایالات متحده است. به ویژه، او بر این باور است که اگر دونالد ترامپ در نهایت رئیس جمهور ایالات متحده شود، احتمال تایید ETF سولانا می تواند به شدت افزایش یابد.

این نشان می‌دهد که ترامپ ممکن است رهبری چندین آژانس فدرال از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار را تغییر دهد. در کنفرانس بیت کوین 2024، ترامپ به عنوان یکی از سخنرانان، قول داد که گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را در اولین روز ریاستش برکنار کند.

ایده حذف جنسلر باعث ایجاد هیجان در میان علاقه مندان به ارزهای دیجیتال شد، زیرا او را مانعی برای رشد این صنعت می دانند.

اگرچه جنسلر نقش کلیدی در تایید ETF های بیت کوین و اتریوم ایفا کرد، گمانه زنی هایی وجود دارد که او از راه اندازی وجوه نقدی برای سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی نخواهد کرد.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده سال گذشته سولانا و سایر اوراق بهادار آلت کوین را در دعاوی علیه صرافی هایی مانند کوین بیس و بایننس برچسب گذاری کرد.

علیرغم تلاش اخیر SEC برای دادن برچسب امنیتی به سولانا در شکایت بایننس، این آژانس همچنان SOL را به عنوان امنیت در پرونده های Coinbase و Kraken طبقه بندی می کند.

شایان ذکر است که SEC بعید است راه اندازی یک ETF را برای دارایی های اوراق بهادار در نظر گرفته تایید کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا