دونالد ترامپ به دلیل نظرسنجی جعلی هریس، کامالا را در Polymarket برگرداند

دونالد ترامپ به دلیل نظرسنجی جعلی هریس، کامالا را در Polymarket برگرداند

دونالد ترامپ به دلیل نظرسنجی جعلی هریس، کامالا را در Polymarket برگرداند

Bijie.com گزارش داد:

دونالد ترامپ در پلی مارکت دوباره نسبت به کامالا هریس پیشی گرفت. این دو امتیاز برای رای دهندگان کریپتو و tradFi در انتخابات آتی نوامبر تبدیل به سهام شده اند. محبوبیت پلی مارکت قبل از انتخابات ایالات متحده افزایش یافته است.

انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده به منظره جهانی کنترل رسانه های اصلی و مقاومت در برابر دموکراسی تبدیل شده است. رئیس جمهور سابق ایالات متحده اکنون 52 درصد شانس پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را دارد در حالی که کامالا هریس تنها 47 درصد شانس دارد.

منبع: پلی مارکت

پیش از این، پس از کناره گیری جو بایدن از رقابت، معاون رئیس جمهور ایالات متحده نقش رهبری در پلی مارکت را بر عهده گرفت و این موقعیت را حفظ کرد. این به دلیل شتاب کمپین کامالا هریس است که شانس او ​​را به 52 درصد افزایش داده است.

پس از افزایش نظرسنجی‌ها توسط دونالد ترامپ، واکنش اولیه بر این فرض متمرکز بود که کامالا هریس از ۲۵ درصد مالیات بر سود محقق نشده حمایت می‌کند. در حالی که این هنوز تایید نشده است، مردم به X (توئیتر سابق) مراجعه کرده اند تا این دستورالعمل های سیاست ادعایی را محکوم کنند.

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران کاردانو، گفت که مالیات 25 درصدی بر سودهای محقق نشده، غیرقانونی ترین سرقتی است که توسط احزاب سیاسی پیشنهاد شده است.

منبع:X

شایان ذکر است که پلی مارکت که به طور رسمی ساکنان ایالات متحده را از استفاده از این پلتفرم منع کرد، در ابتدای انتخابات هزینه زیادی برای ترامپ پرداخت. از آنجایی که آمریکایی ها (رای دهندگان واقعی) از شرکت در بازار منع شده اند، به راحتی می توان صحت آن را رد کرد.

کامالا هریس به جعل نظرسنجی متهم شد

کامالا به جعل نظرسنجی در گردهمایی های اخیر با کمک نظرسنجی ها و عکاسی از جمعیت در مراسم خود متهم شده است. در مصاحبه ای در فاکس نیوز در روز یکشنبه، سناتور جی.

ونس همچنین گفت: “اگر با افراد داخل کمپین کامالا هریس صحبت کنید، آنها در مورد وضعیت خود بسیار نگران هستند، شانون برهم، مجری برنامه فاکس، به ونس گفت: “ما امروز صبح یک نظرسنجی دیگر توسط واشنگتن پست-ای‌بی‌سی نشان دادیم که آنها از وضعیت خود نگران هستند.” در سطح ملی چهار تا پنج امتیاز از معاون رئیس جمهور پیشی گرفتند.

شانون اضافه کرد: “اینها اعداد جدیدی هستند، بنابراین اگر فکر می کنید که حرکت تغییر نکرده است، یا نظرسنجی داخلی شما خلاف این را می گوید، هر نظرسنجی دیگری که منتشر شده است حرکتی عظیم در جهت او را نشان می دهد.” /p>

من فکر می کنم بسیاری از نظرسنجی ها […] وجود دارد که نشان می دهد او در حال رکود است و یکسان شده است. البته، در تابستان 2020، نظرسنجی ABC-Washington Post به شدت نادرست بود. نگاه کنید، اگر اعدادی را که ما می‌بینیم ببینید، و در واقع با مردم آمریکا صحبت کنید، من بسیار مطمئن هستم که در ماه نوامبر در مکان درستی قرار خواهیم گرفت. جی دی ونس

الون ماسک اقدامی انجام داده است تا نظرسنجی و گزارش دروغین رسانه های جریان اصلی در مورد رقابت نزدیک بین دونالد ترامپ و کامالا هریس را بی اعتبار کند. در اخیر ایلان ماسک

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل