اقتصاد

تحلیلگر بلومبرگ آینده تیره ای را برای ETF های Solana در میان شرایط فعلی SEC می بیند

تحلیلگر بلومبرگ آینده تیره ای را برای ETF های Solana در میان شرایط فعلی SEC می بیند

شانس‌های یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله سولانا (SOL) به گفته senior تأیید شدن در ایالات متحده در سال جاری برابر است با “شانس یک گلوله برفی در جهنم” مگر اینکه تغییری در رهبری در رهبری SEC ایجاد شود.تحلیلگر بلومبرگ ETF اریک بالچوناس.

بالچوناس در پستی در 20 اوت در رسانه های اجتماعی مشخص شد که فرم های 19b-4 برای ETF های Solana توسط بورس گزینه های هیئت مدیره شیکاگو (Cboe) ثبت شده است. هرگز توسط SEC تایید نشدند. بنابراین، Cboe فرم ها را پس گرفت، اگرچه فرم های S-1 ارسال شده توسط ناشران هنوز فعال هستند.

قابل توجه، فرم های 19b-4 برای ارائه اطلاعات لازم برای عموم ثبت شده است. در مورد یک تغییر قانون پیشنهادی، مانند فهرست کردن یک ETF. در همین حال، فرم S-1 درخواستی از سوی SEC است که باید تایید شود تا ناشر بتواند اوراق بهادار جدید را به صورت عمومی عرضه کند. 

در پاسخ به سوالات بیشتر، بالچوناس اضافه کرد< /a>:

“بله، شانس [تایید] در سال 2024 نزدیک به صفر است و اگر هریس برنده شود در سال 2025 نیز احتمال نزدیک به صفر وجود دارد. تنها امید است که IMO در صورت پیروزی ترامپ باشد.

Solana ETFs هنوز در بازی هستند

با وجود حذف فرم‌های 19b-4، VanEck سر تحقیق دارایی های دیجیتال متیو سیگل گفت این شرکت برنامه برای یک مرکز ETF Solana هنوز فعال است.

VanEck و 21Shares برنامه‌های کاربردی برای Etfs Solana در ژوئن، با گفتن سیگل در آن زمان شرط بندی بر پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات آتی بود.

علاوه بر این، سیگل مجدداً تأکید کرد که VanEck SOL را به جای یک کالای امنیتی به عنوان یک کالای دیجیتال می‌داند. وی افزود که ساختار غیرمتمرکز سولانا، همراه با کاربرد و نقش اقتصادی آن، آن را در کنار کالاهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم قرار می دهد. (ETH).

سیگل استدلال می‌کند که وضعیت کالای بالقوه سولانا کافی است تا ETF خود را که در ایالات متحده معامله می شود، توجیه کند. 

اما، تحلیلگر بلومبرگ ETF جیمز سیفارت تاکید کرد که SEC یک نکته را “در دادگاه‌ها و جاهای دیگر” مطرح کرده است. درباره امنیت SOL، حتی اگر اتریوم نباشد.

تنظیم‌کننده اخیراً اصلاحیه‌ای در شکایت خود علیه Binance برای avoid یک حکم دادگاه در مورد وضعیت امنیتی توکن هایی مانند Solana. هدف این اصلاحیه جلوگیری از طبقه‌بندی قانونی این دارایی‌ها و نامشخص ماندن وضعیت نظارتی آنها است.

این اقدام SEC به دنبال حکم اخیر دادگاه مبنی بر فروش ثانویه دارایی‌های دیجیتالی مانند Binance با BNB به عنوان اوراق بهادار واجد شرایط نیست. بایننس عقب نشینی کرده و تا زمانی که شکایت اصلاح شده بررسی نشود، از شروع کشف خودداری کرده است. صرافی همچنین از رویکرد SEC به عنوان زودرس انتقاد کرده است.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا