Mt.Gox با انتقال 784 میلیون دلار بیت کوین، 12 هزار بیت کوین را به آدرس جدید منتقل می کند

Mt.Gox با انتقال 784 میلیون دلار بیت کوین، 12 هزار بیت کوین را به آدرس جدید منتقل می کند

Bijie.com گزارش داد:

همین چند دقیقه پیش، 13265 بیت کوین به صرافی بدنام Mt.Gox منتقل شد. ارزش این مجموعه 784 میلیون دلار است. از این تعداد، 12000 بیت کوین به یک آدرس جدید هدایت شد، در حالی که 1265 بیت کوین باقی مانده راه خود را به کیف پول های سرد مرتبط با Mt.Gox پیدا کردند.

جالب است که هیچ یک از سکه ها از آن زمان حرکت نکرده است. به نظر می رسید که آنها فقط آنجا نشسته بودند و منتظر حرکت بعدی خود بودند. آدرس Mt.Gox همچنان دارای 46164 بیت کوین است که مجموعاً حدود 2.73 میلیارد دلار است.

در ماه جولای، صرافی به عنوان بخشی از یک طرح بازیابی قانونی شروع به پرداخت بستانکاران کرد. راستش را بخواهید، مبالغی که در اینجا درباره آن صحبت می کنیم دیوانه کننده است. در 5 جولای 2024، آنها 47228 بیت کوین را از کیف پول آفلاین خود منتقل کردند.

<تصویر>Mt. Gox transfers 4M in Bitcoin, moving 12K BTC to new address

این حدود 2.7 میلیارد دلار است که همه در یک لحظه خرج شده است. روند بازپرداخت به تازگی آغاز شده است، اما این امر به آنچه که در آینده خواهد آمد، تعیین می کند.

در 16 جولای، Mt.Gox 48641 بیت کوین باورنکردنی را به آدرسی که بسیاری معتقد بودند متعلق به کراکن است، انتقال داد. در آن زمان ارزش این سکه ها 3.07 میلیارد دلار بود. حدس بزنید چی؟ این حتی بزرگترین انتقال هم نیست.

در 22 ژوئیه، کوه Gox Manor تصمیم گرفت دوباره کارت های خود را تغییر دهد. این بار آنها 2.85 میلیارد دلار بیت کوین را به کیف پول های جدید منتقل کردند. از این مبلغ، 340 میلیون دلار مستقیماً به آدرس های متعلق به Bitstamp رفت.

37477 بیت کوین اضافی به ارزش تقریبی 2.5 میلیارد دلار به یک کیف پول ناشناخته ارسال شد. با پایان یافتن ماه جولای، تقریباً 40 درصد از بیت کوین بدهکار به طلبکاران Mt. Gox آزاد شده است. این به این معنی است که تقریباً 60٪ هنوز قابل دریافت است.

در 1 آگوست، Mt.Gox بار دیگر سر و صدایی به پا کرد که تصمیم گرفت 3396 هزار بیت کوین (به ارزش 2.25 میلیارد دلار) را به کیف پولی متصل به Bitgo منتقل کند.

با توجه به زمان انتشار، بازار هنوز نسبت به آخرین انتقال واکنش نشان نداده است. ارزش بیت کوین 58884 دلار است که در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش داشته است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل