بنیاد ترون “پیروزی قانونی” را کسب کرد – قاضی درخواست SEC را رد کرد

بنیاد ترون “پیروزی قانونی” را کسب کرد – قاضی درخواست SEC را رد کرد

بنیاد ترون “پیروزی قانونی” را کسب کرد – قاضی درخواست SEC را رد کرد

Bijie.com گزارش داد:

    یک قاضی فدرال درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای تسریع در پرونده ترون اوراق بهادار را رد کرده است. دفاع ترون درک SEC از عناصر تست هوی را به چالش می کشد.

تحول قابل توجهی در تضاد حقوقی بین بنیاد ترون و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پدید آمده است.

گزارش‌های اخیر حاکی از یک پیروزی حقوقی بزرگ برای بنیاد ترون و بنیانگذار آن، جاستین سان است.

ترون SEC را شکست می دهد؟

یک قاضی فدرال در نیویورک درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای تسریع در پرونده کلاهبرداری اوراق بهادار علیه Tron [TRX] را رد کرده است و این یک لحظه حساس در نبرد حقوقی پرمخاطره است.

با وجود این پیروزی، گمانه زنی های گسترده ای وجود دارد که نبرد حقوقی هنوز به پایان نرسیده است. این مورد توسط کالین براون کاربر X (توئیتر سابق) تکرار شد، که عدم قطعیت را برجسته کرد و گفت: ,

“این پیروزی قانونی دفاع TRON را تقویت می کند، اما این نبرد هنوز به پایان نرسیده است.”

اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه Tron

به عنوان پیشینه، SEC به دنبال برگزاری یک کنفرانس پیش از محاکمه برای ارائه استدلال های اضافی در شکایت علیه ترون و جاستین سان است.

آنها ادعا کردند که به دنبال درخواست دفاع برای انفصال، دفاع به طور نادرست دیدگاه جدیدی را در مورد عنصر “شرکت مشترک” آزمون هاوی ارائه کرد، که آنها استدلال کردند که هنجارهای قانونی را نقض می کند.

برای کسانی که آشنایی ندارند، آزمون هوی تعیین می کند که آیا یک معامله تحت قوانین اوراق بهادار ایالات متحده واجد شرایط یک قرارداد سرمایه گذاری است یا خیر.

وکلای سان و ترون در دفاع از خود استدلال کردند که کمیسیون SEC موضع آنها را در مورد آزمون هاوی اشتباه درک کرده است.

آنها استدلال کردند که دفاع آنها بر اساس انتظار سود حاصل از تلاش های دیگران است تا عنصر “شرکت مشترک”.

در نتیجه، قاضی درخواست SEC را رد کرد و حکم داد که دفاع در واقع عنصر “شرکت مشترک” را به چالش نمی کشد.

پژواک های گذشته

این حادثه بازتاب وضعیت مشابهی در 20 ژوئن است.

قاضی فیلیس همیلتون از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا، چهار اتهام SEC مبنی بر اینکه ریپل [XRP] نتوانست XRP را به عنوان یک امنیت ثبت کند، رد کرد.

قاضی همیلتون همچنین حکم داد که XRP می‌تواند هنگام فروخته شدن به سرمایه‌گذاران خرد به‌عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی شود، و این امکان را می‌دهد که دادخواست بر اساس بیانیه‌ای از مدیر عامل ریپل، برد گارلینگ‌هاوس، پیش برود.

گفته شد، این موارد بیش از حد احتمالی SEC را برجسته می‌کند و نگرانی‌هایی را در مورد رفتار رویه‌ای آن ایجاد می‌کند.

بنابراین باید دید قوانین اوراق بهادار ایالات متحده چگونه بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد زیرا بنیاد ترون و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به نبرد حقوقی پرمخاطره خود ادامه می دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل