بیت کوین در حالی که اتریوم در تلاش برای ادامه دادن تلاش می کند، مقاومت می کند

بیت کوین در حالی که اتریوم در تلاش برای ادامه دادن تلاش می کند، مقاومت می کند

Bijie.com گزارش داد:

بیت کوین با مقاومت سرسختانه ای مواجه شده است و اتریوم با زمان سخت تری در تلاش برای بازگشت مواجه است.

قیمت بیت کوین در حدود 60842 دلار است که تغییرات مثبتی را نشان می دهد که نزدیک به 4 درصد نسبت به سطوح قبلی افزایش یافته است. اما هنوز خیلی هیجان زده نشوید.

کریپتو کوئین حدود ده روز است که بین 57000 تا 62000 دلار در نوسان بوده است و هر بار که به مرز 62000 دلار نزدیک می شود فشار فروش افزایش می یابد.

تا کنون، بیت کوین بالاتر از این سطح مقاومت شکسته نشده است، که اگر بخواهد بالاتر رود بسیار مهم است. تحلیلگران می گویند که اگر بیت کوین بتواند به بالای 62066 دلار برسد، ممکن است شاهد هدف گذاری 65596 دلار یا حتی 69648 دلار باشیم. اما این یک “اگر” بزرگ است

عملکرد بیت کوین

داده‌های زنجیره‌ای وجود دارد که ارزش توجه به آن‌ها را دارد. نهنگ های بیت کوین بی سر و صدا در حال انباشته شدن هستند. این می تواند نشانه ای از این باشد که شرکت های بزرگ احساس صعودی دارند. اما به طور کلی، بازار کاملاً پر انرژی نیست.

فقدان علاقه خرید قوی، به ویژه در بازار نقدی، بیت کوین را از انجام هر گونه حرکت بزرگ در هفته های اخیر باز داشته است. بازار راکد بوده است و مشخص نیست که چه زمانی تغییر خواهد کرد یا خیر.

در حالی که بیت کوین با مقاومت دست و پنجه نرم می کند، اتریوم با مجموعه ای از مسائل خود دست و پنجه نرم می کند. در زمان انتشار، اتریوم تقریباً 2664 دلار معامله می شد که اندکی 1.7 درصد افزایش داشت.

اما این سود کوچک این واقعیت را پنهان نمی کند که اتریوم با مشکل مواجه بوده است. قیمت ETH در ماه گذشته حدود 23 درصد کاهش یافته است و در اوایل این ماه به زیر 2200 دلار سقوط کرده است و سرمایه گذاران خرد را به وحشت انداخته است.

تراز تراکنش‌های اتریوم به پایین‌ترین حد خود رسیده است و برای اولین بار به زیر 10 درصد رسیده است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که این می تواند نشانه ای از افزایش قیمت ها در صورت افزایش تقاضا باشد.

نسبت خرید و فروش گیرنده، که احساسات بازار را دنبال می کند، تغییر مثبتی داشته است. این می تواند به این معنی باشد که برخی از معامله گران شروع به دیدن فرصتی در اینجا کرده اند.

اما قبل از اینکه خیلی خوشبین شوید، به خاطر داشته باشید که اتریوم همچنان ممکن است با یک آزمون مجدد نزولی در محدوده 2900 تا 3000 دلار مواجه شود. با این حال، اگر بتواند از این سد عبور کند، ممکن است شاهد روند صعودی به سمت 3300 تا 3400 دلار باشیم.

پویایی‌های بازار پیچیده است و محیط کلان اقتصادی به وضعیت کمک نمی‌کند. کاهش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در حال ظهور است که می تواند نقش بزرگی در شکل دادن به جریان های آتی در ETF های مربوط به بیت کوین و اتریوم ایفا کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل