وام دهنده کریپتو Ledn با وام بیت کوین از Sygnum 50 میلیون دلار افزایش می یابد

وام دهنده کریپتو Ledn با وام بیت کوین از Sygnum 50 میلیون دلار افزایش می یابد

پلتفرم وام‌دهی رمزنگاری Ledn گفت که 50 میلیون دلار CryptoSlate%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20//cryptoslate.com/coins/bitcoin/”>وام سندیکایی با پشتوانه بیت کوین از Sygnum، یک گروه بانکداری رمزنگاری جهانی سوئیس. /p>

این اولین وام صنعت، عملیات اعطای وام خرده فروشی Ledn را افزایش می دهد و دسترسی انعطاف پذیر به سرمایه را برای مشتریان فراهم می کند. دارایی‌های بیت‌کوین به‌عنوان وثیقه امن عمل می‌کنند و از انطباق با مقررات اطمینان می‌دهند.

به‌خصوص، بخش وام‌دهی خرده‌فروشی Ledn امسال رشد قابل‌توجهی داشته است. در سه ماهه دوم، شرکت 85 میلیون دلار وام خرده‌فروشی را پردازش کرد که از 65.5 میلیون دلار در سه ماهه اول افزایش داشت. با وجود این رشد، مشتریان سازمانی همچنان بر تجارت آن تسلط دارند.

آدام ریدز، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Ledn، گفت:

“این نشان می دهد آغاز عصر جدیدی از شفافیت و حرفه‌ای بودن در خدمات مالی دارایی‌های دیجیتال است و کاملاً با تعهد طولانی مدت ما به امنیت دارایی مشتری و انطباق با مقررات مطابقت دارد.”

تقویت موقعیت بیت کوین< /h2>

Ledn معتقد است این وام مشروعیت بیت کوین را بیشتر تقویت خواهد کرد. به عنوان یک طبقه دارایی.

این شرکت خاطرنشان کرد که این حرکت سابقه ای ایجاد می کند و باعث افزایش اعتماد در بازار وام با وثیقه بیت کوین می شود. همچنین به بازیگران مالی سنتی دسترسی به نقدینگی در این بخش را ارائه می‌دهد.

جان گلاور، مدیر سرمایه‌گذاری لدن، گفت این وام گامی مهم در ادغام رمزنگاری در جریان اصلی مالی است. او خاطرنشان کرد که لدن از این نقدینگی برای هدایت رشد و ارائه محصولات مالی ایمن و شفاف استفاده خواهد کرد.

بندیکت کودل، رئیس اعتبار و وام Sygnum، از حمایت از رشد آینده لدن ابراز هیجان کرد. او تاکید کرد که این وام سندیکایی پیشگام با پشتوانه بیت کوین که توسط یک بانک کاملاً تحت نظارت صادر شده است، می تواند بازار جدیدی را برای وام دهندگان و وام گیرندگان نهادی با تکامل اکوسیستم رمزنگاری آغاز کند.

به علاوه، لدن تأکید کرد که این مشارکت. با Sygnum با سابقه همکاری خود با موسسات مالی سنتی پیشرو سازگار است. این شرکت همچنین به برنامه‌هایی برای گسترش این رابطه از طریق سرمایه‌گذاری‌های آینده اشاره کرد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل