بازگشت کوتاه مدت محدود است و باید منتظر پایان انحلال نهادی باشیم

بازگشت کوتاه مدت محدود است و باید منتظر پایان انحلال نهادی باشیم

Bijie.com گزارش داد:

از 12 آگوست تا 19 آگوست، بالاترین بیت کوین حدود 61800 دلار و کمترین آن نزدیک به 56078 دلار با دامنه نوسان حدود 9.34 درصد بود.

با مشاهده نمودار توزیع تراشه، تعداد زیادی تراشه نزدیک به 59000 معامله شده است که پشتیبانی یا فشار خاصی را ایجاد می کند.

اخبار مهم

1 خرده فروشی ایالات متحده در ماه ژوئیه 1% ماهانه، 0.3% بیشتر از حد انتظار و 0.00% بیشتر از مقدار قبلی بود.

2 تعداد مطالبات بیکاری اولیه برای هفته 227000 بود که کمتر از مقدار مورد انتظار 235000 و کمتر از مقدار قبلی 233000 بود.

3 خرده‌فروشی در ایالات متحده نرخ ماهیانه 1% را در ماه جولای ثبت کرد که بالاترین افزایش از ژانویه 2023 بود که نگرانی‌های بازار مالی در مورد کندی شدید اقتصاد ایالات متحده را کاهش داد.

4 خرده‌فروشی بسیار قوی‌تر از حد انتظار بود، که ترس از رکود و اخبار خوب برای سهام را کاهش داد. سناریوی فرود نرم اقتصادی خوب است و یک کاتالیزور مثبت برای بازار سهام است که ممکن است منجر به سود بیشتر شود.

5 بازار آتی احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو را در ماه سپتامبر از 65 درصد در شب چهارشنبه به 74.5 درصد افزایش داد و احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره را به حدود 23.5 درصد کاهش داد.

6 رکود اقتصادی در چند ماه آینده وجود نخواهد داشت.

1 جریان ورودی و خروجی خالص معاملات با مبالغ زیاد نشان می‌دهد که جریان‌های ورودی به‌تدریج کاهش می‌یابد و فشار فروش در بازار به تدریج در حال کاهش است.

2 گروه عظیم نهنگ غیر مایع نشان می دهد که هنوز در حال خرید هستند. این نشان می دهد که حمایت بازار همچنان وجود دارد.

رفتار فزاینده شرکت کنندگان بلندمدت رفتار خرید آنها را از سر گرفته است که خوش بینی آنها را نسبت به چشم انداز بازار ثابت می کند.

4 بازار هنوز یک منطقه خلاء تشکیل نداده است، شکننده نیست و شرایط ورود به یک خرس عمیق را ندارد.

1 وضعیت خریدار ارائه شده توسط USDC نشان می دهد که کاربران سازمانی ممکن است قصد خرید بیشتری داشته باشند. زمانی که وضعیت خرید آنها ضعیف نشده است، هنوز قدرت خریدار در بازار برای حمایت از آنها وجود دارد.

2 با ادامه بهبود احساسات آنلاین، کاهش نسبت به قبل کاهش یافته است. وضعیت بازار در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت ممکن است با سرعتی شروع شود که به سرعت بهبود هیجانی بستگی دارد.

3 عرضه نقدینگی نشانه‌هایی از بهبود تدریجی را نشان داده است و کمبود نقدینگی که قبلاً نشان داده شده بود ممکن است کمی کاهش یابد.

4 عملکرد اخیر فروشندگان نسبتاً نزدیک به کاهش کلی فشار فروش است. شاید در شرایط فعلی کاهش قدرت فروشنده باعث شده بدنه اصلی به خریدار تبدیل شود.

رتبه بندی مشتقات: خطرات مشتقات افزایش می یابد

حجم گزینه کمی کاهش یافت، با نسبت قرار دادن در محدوده متوسط. پس از تثبیت بازار، حجم معاملات مشتقه به سطوح پایین بازگشت. نوسانات ضمنی اندکی کاهش یافت.

رتبه‌بندی حالت عاطفی: خنثی تا افسرده

هر دو احساس وحشت و احساسات مثبت به سطوح پایین کاهش یافته اند معمولاً بازار به نوسانات خود ادامه می دهد، اما همچنین به این معنی است که قدرت نوسانات بعدی ادامه دارد. آدرس های جدید و فعال در سطح پایینی هستند.

رتبه‌بندی ساختار فشار نقطه‌ای و فروش: ورودی‌های BTC انباشته می‌شوند، جریان خروجی ETH متوسط ​​است

اگرچه در حال حاضر مقدار کمی از BTC خروجی وجود دارد، اما مقدار زیادی از تراشه‌هایی که قبلاً وارد صرافی شده‌اند هنوز به طور کامل هضم نشده‌اند.

رتبه‌بندی قدرت خرید: مقدار کمی از قدرت خرید جهانی از بین رفته است، اما قدرت خرید استیبل‌کوین‌ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است

موقعیت های خالص مبادله USDC به طور قابل توجهی افزایش یافت.

رتبه‌بندی داده‌های معاملات خارج از زنجیره: تمایل به خرید با قیمت 57000 وجود دارد.

با قضاوت از آخرین فرم موقعیت 13F ارسال شده، تقریباً 66٪ از سرمایه گذاران نهادی در سه ماهه دوم از نقطه بیت کوین استفاده کردند. ETF ها دارایی های BTC را نگه می دارند یا افزایش می دهند، از جمله بانک های سرمایه گذاری معروف مانند گلدمن ساکس، مورگان استنلی و بانک آمریکا. ETFهای بیت کوین بلک راک و فیدلیتی به تنهایی مجموعاً 31.6 میلیارد دلار بیت کوین دارند.

متأسفانه، به دلیل فروش مشترک MtGox، Jump Trading، آلمان/ایالات متحده آمریکا/Grayscale و سایر آدرس‌ها در سه ماهه دوم، افزایش شدیدی در بازار ایجاد نکرد. انباشت ذخایر توسط موسسات پیشرو امیدوار است که ارزهای دیجیتال در صورت انتشار بعدی، عملکرد بهتری از بازار سهام سنتی داشته باشند. متأسفانه تعداد زیادی از مؤسسات که در سال گذشته و سال قبل از آن در سال 2022 ورشکست شدند اخیراً منحل شده اند و قیمت ها را سرکوب کرده اند. در کوتاه مدت، باید منتظر بمانید تا این انحلال‌ها به پایان برسد تا بتوانید به ویژگی‌های آلفای آن بازگردید.

احساس کلی بازار خنثی به پایین و با احساسات مثبت پایین است. در عین حال، شاخص‌ها نشان می‌دهند که نوسانات بعدی نیز در حال دمیدن است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل