آیا در صورت کاهش نرخ بهره، قطعاً بیت کوین به شدت افزایش خواهد یافت؟

آیا در صورت کاهش نرخ بهره، قطعاً بیت کوین به شدت افزایش خواهد یافت؟

Bijie.com گزارش داد:

من از بچگی این مشکل را داشتم تا زمانی که به طور مداوم به اندازه کافی نخوابم، سردرد می گیرم، و این نوعی درد “پرش” نامنظم است، حتی اگر مسکن مصرف کنم بیشتر از یک دندان درد می تواند به عنوان یک مکانیسم دفاعی در نظر گرفته شود -مثل صدای هر چند ده ثانیه متاسفم برای پاسخ امروزم امیدوارم بتونم بخوابم.

اگرچه آمریکایی‌ها امروز فقط چهار یا پنج ساعت کار می‌کنند، نقدینگی #BTC در زنجیره بیش از 6 برابر بیشتر از آخر هفته‌ها است، مطمئناً تغییرات قیمت در تعطیلات آخر هفته هنوز معتبر نیستند و قیمت‌ها به دنبال اصلاح هستند با افزایش نقدینگی

ما سهام صرافی‌ها را در آخر هفته دنبال می‌کردیم، و هنوز در محدوده کوچکی در حال کاهش است، این یک چیز خوب است، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران بیشتری برنامه‌هایی برای خرید دارند و خالص نقل و انتقالات به صرافی‌ها اینطور نیست. بسیاری از دوستان می پرسند که چرا قیمت بیت کوین تا این حد پایین است بزرگی کاهش نمی تواند قیمت را افزایش دهد.

از نظر انسانی، اگرچه سرمایه‌گذاران خرید می‌کردند، اما به‌عنوان فعالانه خرید نمی‌کردند، اما یک سفارش محدود گذاشتند و خوردند. از منظر داده‌ها، سرمایه‌گذاران زیان‌ده کمتر و کمتری از بازار خارج می‌شوند این هفته همچنان روند خروجی پایینی را حفظ می کند، پس احتمالاً قیمت مجدداً افزایش می یابد.

منطقه متراکم تراشه ها از بین نرفته است با توجه به داده‌های ما در دو روز گذشته، می‌توانیم متوجه شویم که قیمت بیت‌کوین بیشتر می‌شود اهداف بلند مدت و ارزش خالص بالا به این معنی است که تا زمانی که یک قو سیاه رخ نمی دهد، اکثر کاربران انتظارات بسیار خوبی برای آینده دارند، بنابراین به تغییرات قیمت کوتاه مدت اهمیتی نمی دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل