اقتصاد

هشدارها را از Render بخرید؟ داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده بازگشت مجدد هستند، اما خطرات در کمین هستند

هشدارها را از Render بخرید؟ داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده بازگشت مجدد هستند، اما خطرات در کمین هستند

Bijie.com گزارش داد:

    رندر در سه ماه گذشته روند نزولی داشته است. فرصت های خرید کوتاه مدت ممکن است به دلیل کمبود تقاضا پرخطر باشد.

Render [Render] در ژوئیه نام خود را از RNDR تغییر داد و پس از رای گیری جامعه در سال 2023 به شبکه Solana [SOL] تغییر نام داد. اندیکاتورهای زنجیره ای اخبار غم انگیزی برای سرمایه گذاران بلند مدت دارند.

معامله گران می توانند خود را برای بازگشت قیمت کوتاه مدت آماده کنند. با توجه به کمبود تقاضا در پشت توکن و وحشت در بازار به طور کلی، ممکن است فروش کوتاه سود بیشتری نسبت به خرید فعلی داشته باشد.

فعالیت های توسعه تراژیک و مشارکت آنلاین

فعالیت توسعه پشت RENDER بسیار فرار است و در زمان چاپ به شکل اعشاری بود. در مقایسه، Cardano [ADA] در این شاخص با قرائت حدود 80 در صنعت پیشرو است.

مشارکت رسانه‌های اجتماعی نیز کم است و در ماه اوت حتی بیشتر کاهش یافته است. به طور کلی، این شاخص های Santiment می تواند اعتماد سرمایه گذاران بلندمدت را متزلزل کند.

از سوی دیگر، یک فرصت تجاری ممکن است در افق باشد. حتی با وجود کاهش شدید RENDER در اوایل آگوست، میانگین سن سکه (MCA) همچنان روند صعودی دارد. این نشان دهنده اعتماد دارنده است.

نسبت MVRV منفی است، که نشان دهنده ضررهای سنگین برای دارندگان کوتاه مدت است. همراه با روند انباشت، یک فرصت خرید کوتاه مدت ایجاد می شود.

این دیدگاه توسط چرخه خواب پشتیبانی می شود که در روزهای اخیر افزایش قابل توجهی نداشته است.

آیا اقدام قیمت RENDER از بازار صعودی پشتیبانی می‌کند؟

RENDER از ژوئن چندین سطح پشتیبانی کلیدی را از دست داده است. در این ماه از قیمت 3.6 دلار دفاع شد اما روند نزولی شکسته نشد. بیش از 5.22 دلار لازم است.

شاخص‌های حجم معاملات فشار فروش قوی و خروج مقادیر زیادی پول از بازار را نشان می‌دهند. RSI حرکت نزولی ثابت را در نمودار روزانه منعکس می کند.


واقع بینانه یا نه، این ارزش بازار RENDER است که بر حسب BTC محاسبه شده است


بنابراین، معامله‌گران باید با وجود سیگنال‌های خرید که توسط اندیکاتورهای MVRV و MCA داده می‌شود محتاط باشند.

بازگشت به مقاومت 5 تا 5.22 دلار می تواند برای کوتاه کردن قیمت استفاده شود یا به طور کامل کنار گذاشته شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا