اقتصاد

صندوق‌های ارزهای دیجیتال 30 میلیون دلار ورودی دارند در حالی که سولانا خروجی‌های عظیمی را تجربه می‌کند: CoinShares

صندوق‌های ارزهای دیجیتال 30 میلیون دلار ورودی دارند در حالی که سولانا خروجی‌های عظیمی را تجربه می‌کند: CoinShares

صندوق‌های ارزهای دیجیتال 30 میلیون دلار ورودی دارند در حالی که سولانا خروجی‌های عظیمی را تجربه می‌کند: CoinShares

Bijie.com گزارش داد:

طبق گزارش جدیدی از CoinShares، سولانا هفته ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت زیرا ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری رمزارز نیز کاهش یافت. 30 میلیون دلار ورودی ثبت شده نسبتا کمتر از 176 میلیون دلار ورودی ثبت شده در هفته قبل بود.

CoinShares در این گزارش اشاره کرد که کاهش جریان ورودی عمدتاً به دلیل داده‌های اقتصاد کلان اخیر است که نشان می‌دهد فدرال رزرو کمتر احتمال دارد نرخ بهره را تا 50 واحد در سپتامبر کاهش دهد.

طبق گزارش CoinShares، حجم معاملات هفتگی نسبت به 7.6 میلیارد دلار هفته قبل تقریبا 50 درصد کاهش یافت. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که از منظر منطقه‌ای، جریان‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال متفاوت است.

بر خلاف سوئیس و هنگ کنگ، ایالات متحده، کانادا و برزیل شاهد ورود سرمایه بودند

جریان های ورودی مثبت در ایالات متحده، کانادا و برزیل رایج است. این سه کشور به ترتیب 62 میلیون دلار، 9.2 میلیون دلار و 7.2 میلیون دلار ورودی دریافت کردند. با این حال، خروجی از سوییس و هنگ کنگ به ترتیب 30 و 14 میلیون دلار بود.

در سراسر دارایی‌های کریپتو، بیت‌کوین بیشترین ورودی‌ها را در هفته گذشته دریافت کرد. ورودی هفتگی 42 میلیون دلار بود که نسبت به هفته قبل 13 میلیون دلار افزایش داشت. این گزارش همچنین نشان داد که ETF کوتاه بیت کوین دومین خروجی متوالی ۱ میلیون دلاری را تجربه کرد.

CoinShares تاکید کرد که اتریوم تنها 4.2 میلیون دلار در هفته گذشته دریافت کرده است. جالب توجه است که ارائه‌دهنده محصول جدید سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال اتریوم دارای ورودی‌های ۱۰۴ میلیون دلاری بود، در حالی که Grayscale شاهد خروجی‌های خروجی ۱۱۸ میلیون دلاری بود.

سولانا رکورد بزرگترین خروجی 39 میلیون دلاری آمریکا را به نام خود ثبت کرد

علی‌رغم ورودی‌های عمده ارزهای دیجیتال، سولانا بزرگترین جریان خروجی خود را ثبت کرد. بر اساس این گزارش، خروج سولانا 39 میلیون دلار بوده است. CoinShares تأکید کرد که این خروج عمدتاً به دلیل کاهش حجم معاملات memecoin بوده است.

قیمت سولانا در هفت روز گذشته روند نزولی داشته است. بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت SOL سولانا در این مدت بین 137 تا 150 دلار در نوسان بوده است. دورنمای نزولی در بازه زمانی 30 روزه نیز مشهود است.

SOL از 193 دلار به 110 دلار در 30 روز سقوط کرد. با این حال، سولانا به آرامی به قیمت فعلی خود یعنی 141 دلار بازگشته است، زیرا بازار پس از سقوط بزرگی که در اوایل ماه جاری تجربه کرد، بهبودی کمی داشته است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا