رمز ارز 3.4 میلیون دلاری ترامپ: اتریوم پیشتاز است

رمز ارز 3.4 میلیون دلاری ترامپ: اتریوم پیشتاز است

Bijie.com گزارش داد:

اتریوم بخش عمده ای از سبد ارزهای دیجیتال رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بود. این خبر دنیای سیاسی و مالی را شوکه کرد و نشان داد که استراتژی سرمایه گذاری یک سلبریتی چگونه می تواند بر بازار تأثیر بگذارد.

همچنین بخوانید: بدهی کارت اعتباری ایالات متحده به رکورد 1.14 تریلیون دلار رسید

پرتفوی ارزهای دیجیتال ترامپ: وضعیت تسلط اتریوم و بینش سرمایه گذاری

%0A

به کیف پول دیجیتال ترامپ نگاه کنید

ارز رمزنگاری شده ترامپ در یک سند دولتی فاش شد. 1 تا 5 میلیون دلار ارزش دارد. کارشناسان می گویند که این حدود 3.4 میلیون دلار است. بیشتر آن در اتریوم است و ترامپ دارای 492.72 ETH به ارزش 1.29 میلیون دلار است.

فراتر از اتریوم: سایر سکه های موجود در کیف پول ترامپ

استراتژی سرمایه گذاری ترامپ فراتر از اتریوم است. او مالک 377.465 بسته اتریوم (WETH) به ارزش تقریبی یک میلیون دلار است. این نشان می دهد که او DeFi را درک می کند، جایی که WETH اغلب استفاده می شود.

او همچنین دارای 136290 دلار استیبل کوین USDC است. این به تعادل سرمایه گذاری های پرخطر او در ارزهای دیجیتال کمک می کند. همچنین برخی از توکن‌هایی با مضمون ترامپ وجود دارد، اما مشخص نیست که آیا او واقعاً به آنها متصل است یا خیر.

همچنین بخوانید: افزایش ارزهای دیجیتال در سال 2024: روندهایی که سرمایه گذاران هوشمند باید تماشا کنند

کسب و کار NFT ترامپ

ترامپ در NFTها نیز دخالت دارد. او تقریباً 7.15 میلیون دلار از کارت های تجارت دیجیتال ترامپ درآمد کسب کرد. بسیاری از مردم در حال خرید و فروش این NFT ها هستند که نشان دهنده جذابیت ترامپ به دارایی های دیجیتال است.

این موضوع چگونه بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد

دارای اتریوم بزرگ ترامپ می‌تواند بر بازار تأثیر بگذارد. انتخاب او برای ارز دیجیتال می تواند بر افکار عمومی در مورد ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

دونالد ترامپ صاحب ارزهای رمزنگاری شده است و می خواهد در صورت انتخاب مجدد، قوانین ارز دیجیتال را وضع کند. دارایی‌های شخصی و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری او ممکن است بر سیاست‌های دارایی دیجیتال آینده تأثیر بگذارد.

همچنین بخوانید: 47 کشور آماده پیوستن به اتحاد بریکس هستند

حمله ترامپ به ارزهای دیجیتال، در درجه اول اتریوم، گام بزرگی برای دارایی های دیجیتال است. با نزدیک شدن به انتخابات، بحث در مورد سیاست و انتخاب سبد ارزهای دیجیتال احتمالاً افزایش می یابد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل