AAVE سیگنال های ترکیبی می دهد، اما آیا این به معنای بهره بیشتر است؟

AAVE سیگنال های ترکیبی می دهد، اما آیا این به معنای بهره بیشتر است؟

Bijie.com گزارش داد:

    تا زمان انتشار، AAVE همچنان در روند صعودی است. اگر سکه روند قیمت خود را حفظ کند، دارایی دارای یک صلیب طلایی خواهد بود.

Aave[AVAE] هفته گذشته با عملکرد قوی عملکرد خوبی داشت. با این حال طی 24 ساعت گذشته کاهشی را تجربه کرده است.

با وجود این رکود اخیر، شاخص‌ها نشان می‌دهند که قیمت آن ممکن است در هفته آینده افزایش بیشتری پیدا کند.

AAVE سیگنال های ترکیبی را نمایش می دهد

طبق داده‌های AMBCrypto، AAVE در حدود 112.37 دلار معامله می‌شود، با سود روزانه بیش از 1.30%.

میانگین‌های متحرک بلندمدت و کوتاه‌مدت (خطوط آبی و زرد) به ترتیب حدود 99.86 دلار و 97.67 دلار پشتیبانی می‌کنند، که نشان می‌دهد قیمت آن پایه محکمی دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) روی 60.76 است که نشان می‌دهد در منطقه صعودی قرار دارد اما هنوز بیش از حد خرید نشده است. این تا زمانی که RSI به شرایط خرید بیش از حد (معمولا بالای 70) برسد، فضا را برای سودهای بیشتر باز می گذارد.

خط میانگین متحرک همگرایی-واگرایی (MACD) در 1.32 و خط سیگنال در 1.60 است، هر دو در ناحیه مثبت.

با این حال، علی‌رغم این شاخص‌های صعودی، داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته یکی از بازنده‌ها بوده است که بیش از 1% کاهش داشته است.

کاهش‌های اخیر، که آن را در میان بزرگترین کاهش‌ها قرار می‌دهد، منعکس‌کننده نوسانات کوتاه‌مدت یا سود گرفتن است. جالب توجه است که AAVE با افزایش قابل توجه 18 درصدی، دومین افزایش دهنده در هفت روز گذشته باقی مانده است.

نزدیک شدن به صلیب طلایی

در زمان انتشار، اقدام قیمت AAVE مثبت است و میانگین‌های متحرک نشان می‌دهند که در صورت ادامه افزایش قیمت، ممکن است یک صلیب طلایی تشکیل شود.

صلیب طلایی، که در آن میانگین متحرک کوتاه مدت از میانگین متحرک بلند مدت عبور می کند، به طور کلی یک سیگنال صعودی قوی در نظر گرفته می شود.

سطح مقاومت قابل توجه بعدی برای AAVE حدود 120 دلار است، یک مانع روانی که قبلاً به عنوان مقاومت عمل می کرد.

اگر AAVE بتواند با موفقیت از این سطح عبور کند، هدف بعدی می تواند حدود 130 دلار باشد که بالاترین سطح قبلی بود. علاوه بر این، منطقه مقاومت منطقی بعدی نیز هست.

در حالی که اندیکاتورها در درجه اول صعودی هستند، با RSI و MACD که از سودهای بیشتر حمایت می کنند، معامله گران باید در مورد اصلاح احتمالی محتاط باشند.

اگر عقب نشینی رخ دهد، AAVE ممکن است حمایت نزدیک به میانگین متحرک بلند مدت در 99.86 دلار و میانگین متحرک کوتاه مدت در 97.67 دلار را پیدا کند.

با این حال، اگر AAVE به زیر این میانگین‌های متحرک سقوط کند، می‌تواند به این معنی باشد که احساسات بازار نزولی خواهد شد. قیمت ممکن است سطح 90 دلاری را که قبلاً پشتیبانی ایجاد کرده بود، آزمایش کند.

دارندگان از سود لذت می برند

تحلیل ارزش بازار 30 روزه AAVE و ارزش تحقق یافته (MVRV) نشان می دهد که دارندگان در زمان چاپ سودآور هستند.

MVRV در 13 آگوست به بالای صفر صعود کرد و از آن زمان تاکنون در محدوده مثبت بوده است. طبق گفته Santiment، تا زمان نوشتن این مقاله، MVRV حدود 10.45٪ است.


واقع بینانه یا غیرواقعی، در اینجا ارزش بازار AAVE در شرایط BTC آمده است


این روند نشان می‌دهد که دارندگانی که AAVE را در 30 روز گذشته خریداری کرده‌اند، به طور متوسط ​​بیش از 10 درصد سود داشته‌اند.

نسبت MVRV مثبت معمولاً منعکس کننده احساسات قوی بازار است. این نشان می دهد که دارندگان فعلی نه تنها سود می برند، بلکه به ارزش دارایی نیز اطمینان دارند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل