اقتصاد

اتریوم: آیا اتریوم “80% شانس” برای شکستن 3 میلیون دلار در ماه سپتامبر دارد؟

اتریوم: آیا اتریوم “80% شانس” برای شکستن 3 میلیون دلار در ماه سپتامبر دارد؟

Bijie.com گزارش داد:

    به گفته تحلیلگران، ETH در ماه سپتامبر به بیش از 3 میلیون دلار بازگشت خواهد کرد. تقاضا برای ETH از سوی سرمایه گذاران ایالات متحده مثبت است.

اتریوم (ETH) می تواند ضررهای اخیر را معکوس کند و ماه آینده به بالای 3 میلیون دلار برسد. این پیش بینی تحلیلگر بازار مایکل ون دی پوپ برای قیمت ETH در ماه سپتامبر است.

پوپ خاطرنشان کرد که آخرین باری که اتریوم برای بیش از سه ماه متحمل ضرر شد، قبل از بازار نزولی سال 2018 بود.

با توجه به اینکه چرخه بازار در بازار صعودی در نظر گرفته می‌شود، پوپ معتقد است که احتمال افزایش اتریوم اتریوم تا 3 هزار دلار در سپتامبر بیش از 80 درصد است.

“من فکر می کنم بیش از 80٪ احتمال دارد که ETH در سپتامبر از 3000 دلار فراتر رود.”

آیا ETH ضررهای اخیر را معکوس خواهد کرد؟

در نمودار هفتگی، کاهش اخیر ETH در منطقه پشتیبانی هفتگی نزدیک به 2500 دلار کاهش یافته است. از نظر تاریخی، حدود سه هفته طول می کشد تا ETH به 3500 دلار صعود کند. همین وضعیت در اوایل سال 2022 و اوایل سال 2024 رخ می دهد.

در همین حال، استوکاستیک RSI (شاخص قدرت نسبی) در قلمرو فروش بیش از حد است، که نشان‌دهنده بازگشت احتمالی قیمت است.

با این حال، اتریوم باید از مرز 3000 دلار عبور کند و پایین‌ترین محدوده را طی کند تا شاهد سودهای بازیابی بیشتر باشیم. علاوه بر این، همانطور که با کاهش هفتگی RSI نشان داده شده است، تقاضا برای بزرگترین آلتکوین ها روند نزولی داشته است.

اگر قرار است پیش‌بینی پوپ محقق شود، روند نزولی تقاضا باید شکسته شود.

تقاضای ETH مثبت باقی می ماند

در سمت تقاضا، همانطور که توسط شاخص Premium Coinbase مثبت نشان داده شده است، علاقه سرمایه گذاران ایالات متحده به آلت کوین ها افزایش یافته است.

هفته گذشته، ETH ETF نقطه ایالات متحده اخیراً شاهد جریان‌های مثبتی بود زیرا ETHA بلک راک به مرز 1 میلیارد دلار رسید.

از لحاظ تاریخی، تقاضای مثبت سرمایه‌گذاران ایالات متحده با بهبود یا بازگشت در ETH همزمان شده است. بنابراین، ادامه مثبت Coinbase Premium ممکن است شاهد افزایش بیشتر ETH باشد.

در همین حال، سفته بازان در بازار آتی نسبت به بزرگ‌ترین آلت‌کوین‌ها صعودی هستند، همانطور که با نسبت فروش مثبت خریدار خریدار نشان داده شده است، که حجم خرید در مقابل حجم فروش را برای سنجش احساسات معامله‌گران ردیابی می‌کند.

خوانش‌های مثبت به این معنی است که احساسات صعودی در زمان مطبوعات غالب است.


پیش‌بینی قیمت [ETH] اتریوم 2024-2025 را بخوانید


اگر خوانش‌های مثبت بالای زنجیره‌ای در روزهای آینده ادامه یابد، افزایش اتریوم به 3000 دلار و بالاتر می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

با این حال، هزینه‌های گاز ETH به پایین‌ترین حد خود رسیده است، که حاکی از کاهش فعالیت شبکه است که می‌تواند چشم‌انداز بهبود قوی را حداقل در کوتاه‌مدت کاهش دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا