تحلیلگران از نزدیک شدن افزایش قیمت بیت کوین می بینند – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

تحلیلگران از نزدیک شدن افزایش قیمت بیت کوین می بینند – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

Bijie.com گزارش داد:

خوش بینی در آغاز سال 2024 با سه ماهه اول درخشان و سه ماهه دوم بسیار خوب در حال افزایش است. با این حال، در ماه های اخیر، قیمت بیت کوین بالای 50 هزار دلار باقی مانده است، در حالی که قیمت آلت کوین ها به شدت کاهش یافته است که فشار روانی زیادی را بر سرمایه گذاران وارد کرده و یادآور بازار نزولی است.

محتوای پنهان ۱ آیا بیت کوین افزایش می یابد؟ 2 پیامدهای کلیدی برای سرمایه گذاران از Rekt Capital Forecast 3

آیا بیت کوین افزایش می یابد؟

با کاهش تسلط بیت کوین (BTCD)، انتظار می رود بیت کوین (BTC) قبل از اینکه آلتکوین ها یک صعود مورد انتظار را تجربه کنند به بالاترین حد خود برسد. اگرچه قیمت بیت کوین از 60000 دلار فراتر رفت، اما هنوز نتوانسته است تقاضای لازم را جلب کند و حجم معاملات در آخر هفته کاهش بیشتری پیدا کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار فناوری به NEWSLINKER مراجعه کنید.

Titan، تحلیلگر کریپتو کریپتو، بینشی در مورد این حرکت بالقوه ارائه می دهد. او با تجزیه و تحلیل Ichimoku Cloud به صورت روزانه، روند صعودی آینده را در BTC پیش بینی می کند. او مشاهده کرد که “BTC در بالای تنکان بسته شد و اکنون به دنبال عقب نشینی در کیجون است” که نشان دهنده یک شکست احتمالی است.

پیش بینی سرمایه Rekt

Rekt Capital تحلیلگر محترم ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که بسته شدن هفتگی بالای 60600 دلار برای روند صعودی حیاتی خواهد بود. اگرچه قیمت در اطراف این سطح در نوسان است، اما ادامه سود آن را در محدوده محدود نگه داشته است. او معتقد است که بازیابی محدوده انباشتگی می تواند کلیدی باشد.

Rekt Capital همچنین توضیح داد که چنین بسته‌ای به دوره انحراف رو به پایین زیر محدوده انباشت پایان می‌دهد. وی خاطرنشان کرد که بیت کوین از نظر تاریخی تقریباً 160 روز پس از نصف شدن به صورت سهموی حرکت می کند که نشان دهنده یک شکست احتمالی در اواخر سپتامبر است.

نکات کلیدی برای سرمایه گذاران

– بیت کوین باید یک بسته هفتگی بالای 60600 دلار داشته باشد تا روند صعودی را تایید کند. – تجزیه و تحلیل غول‌های ارز دیجیتال Titan و Rekt Capital نشان می‌دهد که با توجه به الگوهای تاریخی پس از نصف شدن، سرمایه‌گذاران باید برای نوسانات قابل توجه تا پایان سپتامبر آماده شوند.

هفته‌های آتی بسیار مهم خواهند بود زیرا بیت کوین در سطوح کلیدی قیمت و شرایط بازار حرکت می‌کند. به سرمایه گذاران توصیه می شود که مطلع باشند و به رخدادهای احتمالی پیش بینی شده توسط تحلیلگران برجسته توجه کنند.

می توانید اخبار ما را در تلگرام، توییتر (X) و Coinmarketcap دنبال کنید. سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای رمزپایه بسیار نوسان و در نتیجه ریسک هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل