اقتصاد

مدیر عامل بانک آمریکا هشدار داد که بدهی کارت اعتباری ایالات متحده به 114 میلیارد دلار می رسد.

مدیر عامل بانک آمریکا هشدار داد که بدهی کارت اعتباری ایالات متحده به 114 میلیارد دلار می رسد.

مدیر عامل بانک آمریکا هشدار داد که بدهی کارت اعتباری ایالات متحده به 114 میلیارد دلار می رسد.

Bijie.com گزارش داد:

یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایالات متحده هشدار داده است که مصرف‌کنندگان آمریکایی ضعیف هستند و آمریکایی‌ها بیش از هر زمان دیگری بدهی‌های خانوار دارند.

بر اساس گزارش بانک فدرال رزرو نیویورک، بدهی کارت اعتباری ایالات متحده به 1.14 تریلیون دلار رسید.

به طور کلی، آمریکایی‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری در تاریخ، وام‌های دانشجویی، وام مسکن، کارت اعتباری و بدهی‌های گردان مسکن دارند.

فدرال رزرو گفت،

در سه ماهه دوم سال 2024، کل مانده بدهی خانوارها 109 میلیارد دلار افزایش یافت که نسبت به سه ماهه اول سال 2024 0.6 درصد افزایش داشت. موجودی در حال حاضر 17.80 تریلیون دلار است که نسبت به اواخر سال 2019، قبل از رکود همه گیر، 3.7 تریلیون دلار افزایش یافته است. ”

منبع: بانک فدرال رزرو نیویورک

فدرال رزرو همچنین گزارش داد که نرخ انتقال معوقه برای کارت های اعتباری، وام های خودرو و وام مسکن در سه ماهه دوم کمی افزایش یافته است، به طوری که حدود 4.9٪ از مصرف کنندگان دارای حساب های جمع آوری شخص ثالث در اعتبار خود هستند.

به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان در بحبوحه افزایش بدهی‌ها، کاهشی را تجربه می‌کنند.

در مصاحبه جدیدی با فاکس بیزینس، مدیر عامل بانک آمریکا، جان موینیهان، گفت که پایگاه مصرف کنندگان این بانک در حال حاضر نیمی از سال گذشته را خرج می کند، که نشان می دهد مصرف کنندگان در حال “خشک شدن” هستند.

“خب، در بین 60 میلیون مشتری ما که هفتگی مصرف می کنند، آنچه می بینید این است که رشد مصرف آنها در سال جاری حدود 3٪ بیشتر از سال گذشته است، تا کنون در ماه جولای و آگوست ماه به ماه. رشد در حدود 3% است

بنابراین فدرال رزرو باید مراقب باشد که بیش از حد کند نشود. در حال حاضر، سطوح مخارج آنها با سطوح مخارج سال های 2017، 18 و 19، با تورم کمتر و رشد اقتصادی عادی تر، سازگار است. ”

از دست ندهید – مشترک شوید تا هشدارهای ایمیل مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال شود

عملیات قیمت را بررسی کنید

ما را در X، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید

میکس سرف دیلی هودل

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا