گلدمن ساکس احتمال رکود اقتصادی ایالات متحده را افزایش می دهد، کل پرونده های ورشکستگی نزدیک به 25 درصد افزایش می یابد: گزارش:

گلدمن ساکس احتمال رکود اقتصادی ایالات متحده را افزایش می دهد، کل پرونده های ورشکستگی نزدیک به 25 درصد افزایش می یابد: گزارش:

Bijie.com گزارش داد:

اقتصاددانان گلدمن ساکس احتمال ورود اقتصاد ایالات متحده به رکود قبل از پایان سال را افزایش می دهند.

طبق گزارش The Straits Times، تحلیلگران این غول بانکی با استناد به افزایش شدید داده های بیکاری در ماه گذشته، احتمال رکود اقتصادی در ماه های آینده را از 15 درصد به 25 درصد افزایش دادند.

گلدمن ساکس با اشاره به افزایش شدید داده های بیکاری در ماه گذشته، احتمال رکود اقتصادی را از 15 درصد به 25 درصد افزایش داد.

با این حال، این بانک معتقد است که کاهش به موقع نرخ بهره فدرال رزرو به بازار کار ایالات متحده کمک می کند تا به مسیر خود بازگردد.

«پیش‌بینی ما فرض می‌کند که رشد شغل در ماه آگوست از سر گرفته می‌شود و کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) قضاوت خواهد کرد که کاهش 25 واحدی نرخ برای مقابله با خطرات نزولی کافی است گزارش و 7 اگر گزارش ماهانه هنوز ضعیف باشد، ممکن است نرخ بهره در سپتامبر 50 واحد کاهش یابد.

بازار کار تنها صنعتی نیست که تاثیر سیاست “افزایش نرخ بهره بلندمدت” فدرال رزرو را احساس می کند.

ارائه‌دهنده اطلاعات ورشکستگی ایالات متحده Epiq AACER در یک بیانیه مطبوعاتی فاش کرد که تعداد کل پرونده‌های ورشکستگی در این کشور از 35,727 در ژوئیه 2023 به 44,427 در ماه گذشته افزایش یافته است.

مایکل هانتر، معاون رئیس Epiq AACER گفت:،

“ما همچنان شاهد رشد قوی و ثابت در پرونده های ورشکستگی در سراسر کشور هستیم که منعکس کننده فشارهای مالی مستمری است که مشاغل و افراد با آن مواجه هستند. بر اساس روندهای فعلی و شاخص های اقتصادی، من انتظار دارم که پرونده های ورشکستگی در طول باقی مانده ثابت بماند. از سال 2024 و در سال 2025 رشد کنید.”

از دست ندهید – مشترک شوید تا هشدارهای ایمیلی را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

عملیات قیمت را بررسی کنید

ما را در X، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید

میکس سرف دیلی هودل

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل