TeraWulf کاهش 21 درصدی در استخراج بیت کوین را گزارش کرده است، اما درآمد سه ماهه دوم از انتظارات فراتر رفته است.

TeraWulf کاهش 21 درصدی در استخراج بیت کوین را گزارش کرده است، اما درآمد سه ماهه دوم از انتظارات فراتر رفته است.

Bijie.com گزارش داد:

گزارش درآمد سه ماهه دوم TeraWulf که در اوایل آگوست منتشر شد متفاوت بود.

در حالی که این شرکت بیت کوین کمتری نسبت به مدت مشابه در سال 2023 تولید کرد، درآمد آن در مقایسه با ارقام تخمینی کمی افزایش یافت.

نتایج سه ماهه دوم TeraWulf

این گزارش نشان می دهد که TeraWulf 699 BTC را در تاسیسات Lake Mariner و Nautilus Cryptomine خود استخراج کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است.

از سوی دیگر، درآمد این شرکت در سه ماهه 35.6 میلیون دلار بود که کمی بالاتر از برآورد 35.4 میلیون دلاری بود. با این حال، TeraWulf زیان 0.03 دلاری به ازای هر سهم را گزارش کرد که بدتر از زیان تخمینی 0.02 دلار به ازای هر سهم بود.

همچنین شاهد افزایش 243 درصدی هزینه های استخراج بیت کوین بوده است، با افزایش کارمزدها از 6688 دلار به ازای هر بیت کوین در سه ماهه دوم سال 2023 به 22954 دلار به ازای هر بیت کوین در سه ماهه دوم سال 2024.

این افزایش به دلیل تقریباً دو برابر شدن سختی شبکه و تأثیر نصف شدن بیت کوین در آوریل است که پاداش دریافتی ماینرها را کاهش داد. پاتریک فلوری، مدیر مالی TeraWulf در اظهار نظر در مورد آخرین ارقام برای سه ماهه دوم سال 2024 گفت:

در سه ماهه دوم سال 2024، TeraWulf نتایج مالی خوبی ارائه کرد، حتی در یک محیط تجاری چالش برانگیز پس از نصف شدن پاداش بیت کوین در آوریل، با مجموع 699 بیت کوین استخراج شده در تاسیسات ما، علاوه بر این، ما یک ترازنامه قوی، برجسته شده توسط یک موقعیت نقدی قوی و حذف بدهی، ما را برای رشد آینده متعهد می کند، زیرا در نیمه دوم به سمت HPC و AI متنوع می شویم.

بر روی پروژه های محاسباتی و هوش مصنوعی با کارایی بالا در مقیاس بزرگ تمرکز کنید

TeraWulf در حال حاضر فعالیتی را برای پشتیبانی از پروژه‌های محاسباتی با کارایی بالا (HPC) و هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ در تاسیسات Lake Mariner انجام می‌دهد.

شرکت ماینینگ 2 مگاوات برق اولیه را به پروژه اختصاص داده است که از هزاران واحد پردازش گرافیکی پیشرفته (GPU) پشتیبانی می کند. در سه ماهه دوم، یک خوشه 128-GPU از NVIDIA به دست آورد که توسط یک OEM برتر تامین مالی شده بود.

برای تسهیل این تلاش، TeraWulf گفت که اتصال اینترنت تأسیسات Lake Mariner را برای رفع نیازهای پهنای باند هوش مصنوعی ارتقا داده است، یک سیستم خنک‌کننده مایع حلقه بسته نصب کرده و برای اطمینان از قابلیت اطمینان کامل، افزونگی برق را پیاده‌سازی کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل