پس از راه‌اندازی «Giveaways» تلگرام، قیمت تون‌کوین (TON) به بالاترین حد در 11 ماه گذشته رسید.

پس از راه‌اندازی «Giveaways» تلگرام، قیمت تون‌کوین (TON) به بالاترین حد در 11 ماه گذشته رسید.

قیمت تون‌کوین (TON) به بالاترین سطح خود در تقریباً یک سال گذشته رسید زیرا معامله‌گران ارزهای دیجیتال مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های خوشبینانه را در بازار ارزیابی کردند، از جمله راه‌اندازی اخیر “هدایا” در تلگرام.

TON در حال حاضر دهمین ارز رمزنگاری شده بزرگ است، با ارزش بازار بیش از 9 میلیارد دلار – بالاترین میزان آن تا کنون.

مدیر عامل تلگرام 200000 دلار تن خرید

در 6 نوامبر، تلگرام اعلام کرد Giveaways، ویژگی که به صاحبان کانال امکان می دهد جوایز را به طور تصادفی بین دنبال کنندگان خود توزیع کنند.

یک روز بعد، پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، از TON به ارزش 200000 دلار استفاده کرد. توکن هایی برای پرداخت هزینه اشتراک تلگرام پریمیوم برای 10000 کاربر تلگرام.

اعلان هدایای Toncoin توسط پاول دوروف. منبع: کانال Du Rove

قابل توجه، Durov از TON به عنوان یک روش پرداخت در ویژگی Giveaways، حداقل برای این مورد خاص استفاده کرد.

قیمت TON از زمان عرضه Giveaways 19.5 درصد افزایش یافته است، همراه با افزایش حجم معاملات آن، که نشان دهنده علاقه خرید قوی است. از 8 نوامبر، این ارز دیجیتال به 2.71 دلار رسیده بود که بالاترین سطح آن در 11 ماه گذشته بود.

TON/USDT. منبع: TradingView

تلگرام با داشتن یک کیف پول خودسرپرست را در پلتفرم خود ادغام کرد. این موضوع شانس پذیرش بیشتر TON را در بین 700 میلیون کاربر فعال ماهانه تلگرام افزایش داده است.

علاوه بر این، آخرین مشارکت با Blockchain.com و تایید آن در منطقه آزاد تجاری مرکز مالی بین المللی دبی به عنوان نشانه های صعودی برای معامله گران عمل کرد، همانطور که در واکنش های صعودی قیمت در نمودار زیر نشان داده شده است. .

TON نمودار قیمت روزانه / USD. منبع: TradingView

پیش‌بینی قیمت Toncoin

نمودار قیمت Toncoin نشان می‌دهد که از نقطه نظر فنی بیش از حد ارزش گذاری شده است.

به ویژه ، شاخص قدرت نسبی روزانه TON به بالای 70 رسیده است که منطقه ای بیش از حد خرید است. جهش های قبلی RSI به مناطق پرخرید منجر به اصلاحات شدید قیمت شده است.

TONUSDT. منبع: TradingView

علاوه بر این، شکستن محدوده مقاومت افقی چند ماهه TON از 2.60 تا 2.70 دلار دشوار خواهد بود. این منطقه از دسامبر 2022، تلاش‌های صعودی چندگانه توکن Toncoin را محدود کرده است، و پتانسیل بازگشت نزولی را در روزها یا هفته‌های آینده بیشتر می‌کند.

موارد مرتبط: Wallet در تلگرام به طور پیش فرض برای سهولت در ورود، حضانت را انتخاب کرده است: Wallet COO

اگر این سناریوی نزولی شکل بگیرد، هدف نزولی برای تماشا در خط حمایت سه ماهه اول/2023، نزدیک به 2.22 دلار است که 17.5 درصد نسبت به سطح قیمت فعلی کاهش یافته است. این خط نزدیک به خط روند صعودی چند ماهه Toncoin و میانگین متحرک نمایی 50 روزه آن است (EMA 50 روزه؛ موج قرمز).

برعکس، بسته شدن قاطع بالاتر از محدوده مقاومت 2.60-2.70 دلار، TON را وارد می کند. موقعیتی برای مقابله با 2.92 دلار به عنوان هدف صعودی بعدی.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند
خروج از نسخه موبایل