متا به برزیلی ها اطلاع می دهد که چگونه از داده های شخصی آنها برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می کند

متا به برزیلی ها اطلاع می دهد که چگونه از داده های شخصی آنها برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می کند

متا تنها تأیید کرد که تعلیق در حالی صادر شده است که در حال مذاکره با ANPD بود [پرونده]
| اعتبار عکس: رویترز

غول رسانه های اجتماعی Meta Platforms به برزیلی ها اطلاع می دهد چگونه قصد دارد از داده های شخصی آنها برای آموزش استفاده کند هوش مصنوعی مولد (AI)، روز سه‌شنبه، به دنبال درخواست ناظر حفاظت از داده‌های کشور، گفت.

کاربران متا در برزیل از روز سه‌شنبه اخطارها را از طریق ایمیل و اعلان‌ها در فیس‌بوک دریافت خواهند کرد. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که می تواند استفاده از داده های آنها توسط این شرکت برای آموزش هوش مصنوعی مولد را رد کند.

سازمان ملی حفاظت از داده های برزیل (ANPD) در ماه ژوئیه سیاست جدید حریم خصوصی متا را به حالت تعلیق درآورد. در مورد استفاده از داده‌های شخصی برای آموزش هوش مصنوعی، اما جمعه گذشته آن را لغو کرد و گفت متا با انتشار این اطلاعات موافقت کرده است.

در ماه جولای، متا همچنین به طور فعال استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را در برزیل، که شامل ابزارهایی بود که برای ایجاد برچسب های محبوب ساخته شده با هوش مصنوعی برای پلت فرم پیام رسانی واتس اپ استفاده می شد. برزیل دومین پایگاه بزرگ مشتریان واتس اپ است.

در آن زمان، متا گفت تصمیم گرفته است تا زمانی که در حال مذاکره با ANPD بود، این ابزارها را به حالت تعلیق درآورد تا به تردیدهای مقامات در مورد استفاده از هوش مصنوعی مولد رسیدگی کند.

روز سه شنبه در پاسخ به سوال رویترز که آیا پس از لغو تعلیق توسط ANPD، ابزارها را از سر می گیرد، متا تنها تاکید کرد که این تعلیق زمانی صادر شده است که در حال مذاکره با ANPD بود.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل