فناوری

V-Color اولین حافظه RGB CUDIMM DDR5 جهان را آزاد می کند: حداکثر سرعت اورکلاک تا 9200 MT/s

V-Color اولین حافظه RGB CUDIMM DDR5 جهان را آزاد می کند: حداکثر سرعت اورکلاک تا 9200 MT/s

V-Color اولین تولید کننده حافظه است که کیت RGB DDR5 CUDIMM را راه اندازی کرد که می تواند تا 9200 MT/s سرعت داشته باشد.

CUDIMM آزاد شده: معرفی رنگ های V-Color تا 9200 MT/s ماژول های حافظه با قابلیت DDR5 برای پلتفرم های نسل بعدی

نسخه مطبوعاتی: v-color Technology Inc. قرار است با راه‌اندازی اولین RGB DDR5 O CUDIMM (سرعت بالا) آینده فناوری حافظه را متحول کند. CUDIMM اورکلاک شده). این نوآوری پیشگامانه برای پلتفرم دسکتاپ نسل بعدی سرعت و کارایی بی نظیری را برای برنامه های دسکتاپ ارائه می دهد. این ماژول حافظه دارای یک پتنت جدید هیت سینک (پتنت شماره 113208127) برای افزایش راندمان اتلاف گرما به سطح جدیدی است و معرفی فناوری پوشش انحصاری میله راهنمای نور (شماره ثبت اختراع M653290) به میله راهنمای نور اجازه می دهد تا توجه را به خود جلب کند. صرف نظر از اینکه آیا جلوه های RGB دارد یا خیر.

فناوری CUDIMM

فناوری ماژول حافظه داخلی دوگانه بافر بدون بافر DDR5 (CUDIMM) به صورت پویا فرکانس ساعت و ولتاژ را بر اساس حجم کار و شرایط سیستم تنظیم می کند. این قابلیت پیشرفته منجر به انتقال سریعتر داده ها، مصرف انرژی کمتر و پایداری بیشتر می شود و آن را به یک تغییر دهنده بازی در صنعت تبدیل می کند.

منبع تصویر: V-Color

نخستین حافظه RGB O CUDIMM اورکلاک شده DDR5 در جهان

ماژول‌های حافظه جدید V-color RGB O CUDIMM (سرعت بالا اورکلاک شده CUDIMM) در ظرفیت‌های 32 گیگابایت (2×16 گیگابایت) و 48 گیگابایت (2×24 گیگابایت) با سرعت استاندارد از 6400MT/s شروع می‌شود و به سرعت اورکلاک 9200MT/s+ می‌رسد. .

منبع تصویر: V-Color

این ماژول‌ها برای گیمرها، سازندگان محتوا، و حرفه‌ای‌هایی که عملکرد سطح بالایی دارند، طراحی شده‌اند، این ماژول‌ها تضمین می‌کنند که می‌توانید محدودیت‌های سیستم خود را به راحتی پشت سر بگذارید. ادغام نمایه‌های XMP فرآیند اورکلاک را ساده‌تر می‌کند و تمام پتانسیل سیستم شما را بدون زحمت باز می‌کند.

برنده جایزه Red Dot سری XFinity 2024

این ماژول‌های RGB O CUDIMM بخشی از سری XFinity برنده جایزه خواهند بود که به دلیل طراحی و عملکرد عالی‌اش شناخته شده است. ماژول‌ها در رنگ مشکی با نوار RGB طلایی و مشکی با نوار RGB نقره‌ای موجود هستند که زیبایی‌شناسی را با عملکرد ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای واقعاً همه‌جانبه را ارائه دهد.

راه حل ابتکاری خنک کننده

برای مقابله با چالش‌های محاسباتی با کارایی بالا، v-color یک هیت سینک پیشرفته با طراحی نوآورانه پشتی متناسب با داخل خود ایجاد کرده است. این قالب سفارشی به گونه‌ای طراحی شده است که به طور مؤثرتری بر روی تراشه‌های حافظه جداگانه قرار گیرد (پتنت شماره 113208127) و در نتیجه عملکرد خنک‌کننده بهتری دارد. طراحی اولیه هیت سینک تخت، که از رسانایی حرارتی دو طرفه 3M 0.9 W/mK استفاده می کرد، برای حفظ دمای تقریباً 86 درجه سانتیگراد آزمایش شد.

منبع تصویر: V-Color

هیت سینک جدید دارای دو مکعب با ضخامت 0.8 میلی متر است که مستقیماً در قالب ادغام شده است. این طراحی به هیت سینک اجازه می دهد تا از نزدیک به تراشه های حافظه بچسبد و اتلاف گرما را افزایش دهد. به جای نوار دو طرفه سنتی، رنگ v از یک وصله اتلاف حرارت 0.2 میلی متری با عملکرد بالا با هدایت حرارتی 2.5 W/mK استفاده می کند. در طول مونتاژ، این وصله به 0.1 میلی متر فشرده می شود که به طور قابل توجهی مدیریت حرارتی را بهبود می بخشد.

کاهش قابل توجه دما

آزمایش این محلول خنک کننده پیشرفته به طور کلی افت دما را در حدود 2 تا 5 درصد نشان می دهد. این نتیجه تقریباً با عملکرد اتلاف گرما در نوارهای حافظه لخت که به دلیل عدم وجود پوشش به دلیل قابلیت خنک کنندگی برتر خود شناخته می شوند، برابری می کند.

v color d8a7d988d984db8cd986 d8add8a7d981d8b8d987 rgb cudimm ddr5 d8acd987d8a7d986 d8b1d8a7 d8a2d8b2d8a7d8af d985db8c daa9d986d8af d8add8afd8a7 66d6e4ead05ba

با این نسخه نوآورانه، شرکت v-color Technology همچنان به پیشروی صنعت در پیشرفت‌های پیشگامانه ادامه می‌دهد و محصولاتی را ارائه می‌کند که آنچه را که در محاسبات ممکن است بازتعریف می‌کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا