HP لپ‌تاپ‌های نسخه ویژه Victus را عرضه می‌کند که برای دانش‌آموزان طراحی شده‌اند 

HP لپ‌تاپ‌های نسخه ویژه Victus را عرضه می‌کند که برای دانش‌آموزان طراحی شده‌اند 

HP از لپ‌تاپ‌های جدید Victus نسخه ویژه خود برای دانش‌آموزان رونمایی کرد.
| اعتبار عکس: ترتیب ویژه

HP، در 3 سپتامبر 2024، از لپ تاپ های جدید Victus نسخه ویژه خود رونمایی کرد. این سری که برای دانش‌آموزان طراحی شده است، مجهز به پردازنده‌های Intel Core نسل دوازدهم و پردازنده‌های گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050A است که به گفته HP آنها را برای طیف وسیعی از کارها ایده‌آل می‌کند.

لپ‌تاپ‌های HP Victus عملکرد بالایی را برای طیف وسیعی از فعالیت‌ها ارائه می‌کنند. این دستگاه ها دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و رم سیستم تا 16 گیگابایت هستند که به کاربران امکان می دهد بارگذاری سریع، عملکرد عالی در بازی و قابلیت های سازنده را تجربه کنند. علاوه بر این، لپ‌تاپ‌ها از صفحه نمایش FHD 144 هرتز با زمان پاسخگویی 7 میلی‌ثانیه برای تصاویر واقعی پشتیبانی می‌کنند.

برای اطمینان از قابلیت حمل، وزن این لپ‌تاپ‌ها 2.29 کیلوگرم است و یک صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه کامل با صفحه‌کلید عددی ارائه می‌شود.

این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای محلول خنک‌کننده OMEN Tempest و همچنین حسگر حرارتی مادون قرمز برای مدیریت دقیق دما هستند. عملکرد لپ تاپ با یک باتری پشتیبان 70WHR پشتیبانی می شود. Vineet Gehani، مدیر ارشد سیستم‌های شخصی،

“ما از معرفی لپ‌تاپ‌های HP Victus Special Edition که برای توانمندسازی دانش‌آموزان در هند با عملکرد و تطبیق‌پذیری لازم برای فعالیت‌های تحصیلی و تفریحی ساخته شده‌اند، هیجان‌زده هستیم.” HP هند گفت.

لپ‌تاپ نسخه ویژه HP Victus در فروشگاه‌های HP World، فروشگاه‌های HP آنلاین و فروشگاه‌های چند برند با قیمت پایه 65999 روپیه موجود است.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل