پایونیر، سازنده داش‌کم خودرو، طیف جدیدی از محصولات خود را در هند عرضه می‌کند

پایونیر، سازنده داش‌کم خودرو، طیف جدیدی از محصولات خود را در هند عرضه می‌کند

پایونیر هند مجموعه‌ای از دوربین‌های داش را معرفی کرد.
| اعتبار عکس: ترتیب ویژه

Pioneer هند مجموعه ای پیشرفته از دوربین های Dash را از مجموعه هوش مصنوعی Mobility خود معرفی کرد. ، به طور خاص برای هند طراحی شده است.

سری جدید دوربین داش VREC از چهار مدل تشکیل شده است. VREC-H120SC، VREC-H320SC، VREC-H520DC و VREC-Z820DC.

داش‌کم‌ها مجهز به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند دید در شب هوش مصنوعی، هشدارهای ADAS و نظارت بر پارک پیشرفته هستند، دوربین‌های داش هوشمند جدید پایونیر ایمنی، امنیت و سادگی خودرو را از طریق یک اپلیکیشن موبایل برای هر خودرویی به ارمغان می‌آورند. در جاده

مجموعه جدید داش‌کم‌ها در هند طراحی شده‌اند و به‌طور خاص برای شرایط جاده هند تنظیم شده‌اند.

دوربین‌های داش هوشمند جدید پایونیر به ضبط فیلم‌های ویدیویی با کیفیت بالا از جاده‌های جلو و عقب کمک می‌کنند و در هنگام رانندگی یا پارک کردن، محافظت شبانه‌روزی ارائه می‌کنند.

دش‌کم‌ها همچنین از ویژگی‌هایی مانند نظارت بر پارک، ضبط حلقه پیوسته، و ضبط خودکار رویدادهای ضربه‌ای مانند لرزش‌های شدید یا تکان‌های ناگهانی پشتیبانی می‌کنند.

VREC-Z820DC یک مدل ممتاز دو کاناله با وضوح تصویر 4K، دید در شب مبتنی بر هوش مصنوعی، نمایشگر عریض و ویژگی‌های ADAS است. دارای دوربین عقب و GPS Logger است و می تواند ویدیوهای پیوسته را به صورت حلقه ضبط کند.

VREC-H520DC یک مدل رده بالا با صفحه نمایش 7.6 سانتی متری IPS، سنسور تصویر Sony Starvis-2 و قابلیت ضبط 2K است. این می تواند فیلم های واضح را در شرایط نور شب ضبط کند و دارای چرخش 360 درجه برای نظارت بر جاده است.

VREC-H320SC یک مدل میان رده با صفحه نمایش 7.6 سانتی متری IPS و قابلیت ضبط Full HD است، در حالی که VREC-H120SC یک پیشنهاد بسیار جمع و جور و مقرون به صرفه با ضبط شفاف در 1296p است. از 128 گیگابایت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

“این اولین نوآوری از بسیاری از نوآوری های مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته ما است که سال گذشته در هند تاسیس کردیم و هدف آن توسعه محصولات به طور خاص برای بازارهای هند بود. سیوا سوبرامانیان، مدیر عامل بخش تازه تاسیس Mobility AI و Connectivity، Pioneer Corporation، ژاپن، گفت: هندی ها نه تنها با سرعت زیادی خودرو می خرند، بلکه از خودروهای خود نیز تقاضای بیشتری دارند.

VREC-H120SC، VREC-H320SC، VREC-H520DC و VREC-Z820DC پایونیر به ترتیب 5399 روپیه، 11399 روپیه، 18499 روپیه و 49 روپیه قیمت دارند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل