ظاهراً تولید صفحه نمایش آیفون 16 اپل آغاز شد. ویدئوی دستی فاش شده تغییرات طراحی را نشان می دهد

ظاهراً تولید صفحه نمایش آیفون 16 اپل آغاز شد. ویدئوی دستی فاش شده تغییرات طراحی را نشان می دهد

انتظار می‌رود اپل در ماه آینده سری آیفون 16 را عرضه کند و شایعات به رویدادی در 10 سپتامبر اشاره می‌کنند. چند هفته بعد، آیفون های جدید می توانند به فروش برسند. و در آماده سازی برای آن، ظاهرا نمایشگر آیفون 16 وارد تولید انبوه شده است. علاوه بر این، در اخبار مجاور آیفون، گزارش دیگری داریم که ادعا می‌کند اپل می‌تواند iPad Air OLED را در سال 2026 راه‌اندازی کند.

اجازه دهید با اخبار آیفون 16 شروع کنیم:

تولید نمایشگر آیفون 16 آغاز شده است. (شایعه)

طبق نشریه کره جنوبی ، اپل مسئولیت تولید نمایشگر آیفون 16 را به سامسونگ و ال جی تقسیم کرده است. سال گذشته نیز این دو تامین کننده نمایشگر آیفون 15 بودند (سامسونگ 87 درصد و ال جی 13 درصد سهم داشتند). 

این بار گمان می رود که اپل به سامسونگ وظیفه 80 میلیون پنل (65.04 درصد) و ال جی با 43 میلیون پنل (34.96 درصد).

تقاضا برای آیفون 16 حدود 90 میلیون پیش بینی شده است و بنابراین، سازنده آیفون 30 درصد بیشتر پنل سفارش داده است. . اپل تخمین می زند که تقاضای بیشتری برای سری آیفون 16 به دلیل هوش اپل باشد.

آیفون های آینده همچنین می توانند تقاضا برای پردازنده های ارتقا یافته، دوربین ها و طرح های جدید از جمله رنگ ها (مشکی، سفید، صورتی، آبی، و سبز) و تغییرات سخت افزاری مانند دکمه ضبط شایعه و دکمه Action. ما باید برخی از این جزئیات طراحی را در یک ویدیوی عملی اخیر از آدمک های آیفون 16 ببینیم.

به برادر صفحه نمایش بزرگتر آیفون می رسیم:

خط زمان راه اندازی iPad Air OLED (شایعه)

یکی دیگر از رسانه های کره جنوبی Elec ادعا می کند در سال 2026، iPad Air می تواند یک ارتقاء صفحه نمایش OLED دریافت کنید. گفته می شود که این یک طرح OLED LTPS تک پشته ای است و مانند مدل های اخیر iPad Pro یک OLED پشت سر هم نیست.

شایعات قبلی همچنین از آیپد مینی با صفحه نمایش 8.7 اینچی OLED خبر می دهند. دوباره یک پنل LTPS OLED تک پشته‌ای.

این صفحه‌نمایش‌های OLED نیز طبق گزارش‌ها توسط سامسونگ ساخته شده‌اند. 

خروج از نسخه موبایل