فناوری

میکرون شروع به تولید حجمی «سریعترین فلش NAND» نسل نهم جهان با سرعت 3.6 گیگابایت بر ثانیه کرد.

میکرون شروع به تولید حجمی «سریعترین فلش NAND» نسل نهم جهان با سرعت 3.6 گیگابایت بر ثانیه کرد.

Micron دارای اعلام کرد تولید حجمی تراشه های TLC NAND نسل نهم TLC را که اولین شرکتی بود که به این نقطه عطف دست یافت.

Micron اولین شرکتی است که تولید حجمی NAND Flash نسل نهم را آغاز کرد، همچنین راه حل SSD مصرفی را معرفی کرد

[Press Release]: Micron Technology, Inc. announced today that it is shipping  در درایوهای SSD، این اولین در صنعت است که به این نقطه عطف دست یافته است. Micron G9 NAND دارای بالاترین سرعت انتقال 3.6 گیگابایت بر ثانیه است که پهنای باند بی‌نظیری را برای خواندن و نوشتن داده‌ها ارائه می‌کند. NAND جدید بهترین عملکرد در کلاس خود را برای هوش مصنوعی (AI) و سایر موارد استفاده فشرده داده از دستگاه های شخصی و سرورهای لبه گرفته تا مراکز داده سازمانی و ابری را امکان پذیر می کند.

فناوری پیشرو عملکرد بی نظیری ارائه می دهد

Micron G9 NAND از سریع‌ترین سرعت ورودی/خروجی NAND صنعت استفاده می‌کند تا نیازهای بازده بالای بارهای کاری داده‌محور را برآورده کند، و انتقال داده را ۵۰٪ سریع‌تر از هر NAND دیگری که در حال حاضر در SSD ارسال می‌کند، ارائه می‌دهد. Micron G9 NAND همچنین تا 99٪ پهنای باند نوشتن بالاتر و 88٪ پهنای باند خواندن بهتر در هر قالب را نسبت به راه حل های NAND رقابتی موجود ارائه می دهد. این مزایا در هر قالب به افزایش عملکرد و بهره وری انرژی در SSD ها و راه حل های NAND تعبیه شده منجر می شود.

منبع تصویر: Micron

مثل NAND نسل قبلی خود، Micron G9 NAND در یک بسته جمع و جور 11.5mm x 13.5mm قرار می گیرد که از فضای کمتری نسبت به محصولات رقیب 28 درصد استفاده می کند و آن را به کوچکترین NAND با چگالی بالا تبدیل می کند. چگالی بیشتر در ردپای کوچکتر، گزینه‌های طراحی را برای مجموعه‌ای از موارد کاربری متنوع به حداکثر می‌رساند.

Micron G9 NAND عملکرد برتر کلاس را در Micron 2650 SSD فعال می‌کند

SSD Micron 2650 NVMe از G9 TLC NAND پیشرفته ادغام می شود تا بهترین تجربه کاربری را برای محاسبات روزمره ارائه دهد که در آزمایش PCMark 10 از رقبا پیشی می گیرد.

Prasad Alluri، معاون Micron و مدیر کل Client Storage، گفت: «با نزدیک شدن به سطوح اشباع نظری برای PCIe Gen4، SSD Micron 2650 از G9 NAND جدید ما استفاده می‌کند تا مرزهای ارزشی را که SSD مشتری TLC می‌تواند به دست آورد، افزایش دهد. “این درایو با ارائه 38٪ امتیازات بنچمارک PCMark 10 بالاتر از راه حل های رقابتی، تجربه کاربری را برای این کلاس از SSD بازتعریف می کند.”

منبع تصویر: Micron

Micron 2650 NVMe SSD قابلیت اطمینان پیشرو در کلاس خود را ارائه می‌کند و به کمک Dynamic SLC Cache آن، حافظه پنهان سریع‌تر برای عملکرد نوشتن سریع‌تر را ارائه می‌دهد. Micron 2650 NVMe SSD عملکرد اشباع در دنیای واقعی را برای PCIe Gen4 با خواندن متوالی تا 7000 مگابایت بر ثانیه ارائه می‌کند.

در مقایسه با رقبا، بهترین عملکرد در کلاس را با خواندن متوالی تا 70 درصد بهتر، نوشتن ترتیبی تا 103 درصد بهتر، خواندن تصادفی تا 156 درصد بهتر و نوشتن تصادفی تا 85 درصد بهتر ارائه می‌کند. . این ارقام چشمگیر بر تعهد Micron به پیشبرد مرزهای فناوری و ارائه عملکرد بی نظیر به مشتریان خود تأکید می کند.

منبع تصویر: Micron

G9 NAND که در SSD Micron 2650 برای OEM های مشتری موجود است، به شکل کامپوننت و یک SSD مبتنی بر مصرف کننده Crucial نیز با مشتریان صلاحیت دارد. از  و  برای یادگیری بیشتر در مورد آنها.

[توجه روزنامه نگار]: انتشار استاندارد جدید تراشه TLC NAND توسط Micron، همراه با معرفی 2650 NVMe SSD، نشان می دهد که این شرکت وقتی صحبت از تسلط بر این بخش به میان می آید، به معنای تجارت است. با 276 لایه نسل نهم NAND که سریع‌ترین در صنعت است، این SSD 2650 NVMe Micron را به یکی از تواناترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند و دارای سرعت‌های چشم‌گیر همراه با چندین قابلیت دیگر است که برای ارائه رقابتی سخت برای شرکت‌هایی مانند SK طراحی شده‌اند. hynix و دیگران.

Micron اولین شرکت در بازار است که از تراشه‌های G9 TLC NAND استفاده می‌کند، و ما انتظار داریم شرکت‌های دیگر نیز از آن پیروی کنند، اما در حال حاضر، Micron بر این بخش تسلط دارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا