OnePlus Pad 2 در مقابل Samsung Galaxy Tab S9: کدام تبلت را انتخاب کنید؟

OnePlus Pad 2 در مقابل Samsung Galaxy Tab S9: کدام تبلت را انتخاب کنید؟

OnePlus اخیراً جدیدترین تبلت خود را با نام OnePlus Pad 2

Pad 2 دارای برخی مشخصات خارق العاده است و حتی ارزان تر از Samsung’s Galaxy Tab S9، اما دقیقاً چگونه مقایسه می شود؟

به خواندن ادامه دهید تا تمام تفاوت های اصلی OnePlus Pad 2 و Samsung Galaxy Tab S9 را کشف کنید. 

OnePlus Pad 2 دارای صفحه نمایش 3K 

اولا، OnePlus Pad 2 دارای صفحه نمایش با وضوح بالاتر با نرخ تازه سازی کمی بالاتر است. 

Pad 2 دارای صفحه نمایش LCD 12.1 اینچی 3K (3000 x 2120) با نرخ تازه سازی صاف 144 هرتز است. نمایشگر دارای نسبت تصویر غیرمعمول 7:5 است که تبلت را برای استفاده در صفحه نمایش تقسیم‌شده ایده‌آل می‌کند، اگرچه هنگام پخش فیلم در Netflix نوارهای مشکی کمی بزرگ‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

Samsung Galaxy Tab S9 همچنین دارای یک صفحه نمایش خیره کننده با رزولوشن 2560 x 1600 کمتر و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. با این حال، Tab S9 از فناوری AMOLED بهره می‌برد، به این معنی که می‌توانید رنگ‌های عمیق‌تر، مشکی واقعی و رنگ‌های زنده‌تر را از نمایشگر انتظار داشته باشید. این تبلت را برای پخش تلویزیون و فیلم ایده آل می کند. 

OnePlus Pad 2

سامسونگ گلکسی تب اس 9 دارای یک قلم است 

هر دو تبلت از قلم پشتیبانی می‌کنند، اما فقط گلکسی تب اس 9 با یک قلم عرضه می‌شود. این باعث می شود که Tab S9 برای یادداشت برداری و هنرهای دیجیتالی مناسب تر باشد. 

البته، می‌توانید OnePlus Stylo 2 را در کنار Pad 2 خریداری کنید، فقط به خاطر داشته باشید که قیمت آن 99 پوند اضافی خواهد بود. همانطور که گفته شد، OnePlus Pad در حال حاضر 200 پوند ارزان‌تر از Galaxy Tab S9 است (یا 300 پوند کمتر با همان پیکربندی 12/256 گیگابایت)، بنابراین حتی اگر قلم را در هنگام تسویه‌حساب بردارید، همچنان هزینه کمتری خواهید پرداخت. 

OnePlus Pad 2 چیپست قدرتمندتری دارد 

OnePlus Pad 2 تقریباً یک سال پس از Samsung Galaxy Tab S9 عرضه شد، به این معنی که پد 2 می تواند پردازنده جدیدتری داشته باشد. 

پد 2 به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. ما هنوز این فرصت را نداشته ایم که تبلت را در تست های بنچمارک قوی خود قرار دهیم، اما بر روی کاغذ، Pad 2 را به سریع ترین و قدرتمندترین تبلت اندرویدی تبدیل می کند. 

قبل از عرضه پد 2، Samsung Galaxy Tab S9 (همراه با بقیه Tab S9 collection) قدرتمندترین تبلت اندرویدی موجود در بازار بود. این به لطف چیپست Snapdragon 8 Gen 2 سفارشی آن برای گلکسی است. تب اس 9 با 8 گیگابایت/128 یا 12 گیگابایت/256 گیگابایت در دسترس است که دومی با OnePlus Pad 2 مطابقت دارد. سامسونگ همچنین یک اسلات MicroSD در Tab S9 تعبیه کرده است که امکان افزایش فضای ذخیره سازی آن را تا 1 ترابایت فراهم می کند. 

Samsung Galaxy Tab S9

Samsung Galaxy Tab S9 دارای دوربین جلویی با وضوح بالاتر 

وقتی نوبت به دوربین‌های جلویی آن‌ها می‌رسد، Samsung Galaxy Tab S9 به لطف وضوح عکس و ویدیوی بالاتر و نمای وسیع‌تر، برنده ماست. 

Galaxy Tab S9 دارای یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با وضوح تصویر 4K/30p و میدان دید فوق‌العاده 120 درجه است. در حالی که فناوری دوربین خیلی چشمگیر نیست – به خصوص در مقایسه با تلفن های هوشمند سامسونگ – ممکن است برای تماس های ویدیویی مناسب تر باشد، زیرا FOV گسترده افراد بیشتری را در قاب فشرده می کند. 

OnePlus Pad 2 دارای یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با وضوح تصویر 1080p/30p است – همان چیزی که در هدف قدیمی OnePlus Pad. باز هم، دوربین چیز قابل توجهی نیست، اما باید برای عکس‌برداری سریع و تماس‌های ویدیویی مناسب باشد. 

OnePlus Pad 2 از شارژ سریعتر پشتیبانی می کند 

در نهایت، OnePlus Pad 2 دارای باتری بزرگتر و پشتیبانی از شارژ سریعتر است.

پد 2 مجهز به باتری 9510 میلی آمپر ساعتی و 67 وات پرسرعت است SuperVOOC شارژ می شود، در حالی که Samsung Galaxy Tab S9 دارای باتری 8400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است.

خروج از نسخه موبایل