نمی‌توانید از تلفن سامسونگ خود برای شارژ بی‌سیم Galaxy Watch Ultra، Watch 7 استفاده کنید: دلیل آن این است

نمی‌توانید از تلفن سامسونگ خود برای شارژ بی‌سیم Galaxy Watch Ultra، Watch 7 استفاده کنید: دلیل آن این است

Samsung Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 اوایل این هفته در Unpacked راه اندازی شد. این جدیدترین سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ است و بهترین است. ساعت های جدید سامسونگ با سخت افزار، ویژگی ها و اندازه های بزرگتر نیز عرضه می شوند. یکی از ویژگی‌هایی که در Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 وجود ندارد این است Wireless PowerShare.

Galaxy Watch Ultra، Watch 7 این ویژگی کلیدی را ندارد

  • Samsung Wireless PowerShare را از Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 حذف کرده است. این ویژگی اساساً به شما امکان می دهد ساعت هوشمند را از یک تلفن هوشمند سازگار شارژ کنید. بنابراین می توانید با قرار دادن گلکسی واچ در پشت آن از گوشی سامسونگ خود برای شارژ کردن آن استفاده کنید. این می‌تواند یک ویژگی بسیار مفید در موقعیت‌های خاص باشد.
  • گفته می‌شود دلیل این امر، حسگر BioActive جدید در ساعت‌های جدید گلکسی است. اولین لکه توسط G,SMAr Galaxy Watch 7 و Watch Ultra جدید دارای طراحی حسگر عقب جدید هستند تا دقت سنسور را نسبت به مدل‌های قبلی بهبود بخشد.
  • این حسگر به ساعت هوشمند امکان می‌دهد تا داده‌های مربوط به سلامتی را ارزیابی کند و اندازه‌گیری‌های قابل اطمینان تری را در طول طولانی مدت یا طولانی انجام دهد. تمرینات تخصصی این کار با مدل های قبلی امکان پذیر نبود.
  • برای گنجاندن این حسگر جدید BioActive، سامسونگ مجبور شد شکل شیشه پشتی را تغییر دهد.
  • «این تغییر فاصله بین سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم داخلی ساعت شما و شارژر بی‌سیم را افزایش داد. بنابراین، ویژگی اشتراک‌گذاری برق بی‌سیم موجود در مدل قبلی دیگر پشتیبانی نمی‌شود،» سامسونگ گفت در صفحه پشتیبانی خود.

بنابراین در حالی که اگر ویژگی Wireless PowerShare را از دست بدهید، نتایج سلامتی بهتری با ساعت‌های گلکسی جدید دریافت می‌کنید. ساعت‌های جدید سامسونگ دارای یک الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته برای تجزیه و تحلیل خواب هستند و حتی دارای یک ویژگی آپنه خواب تایید شده توسط FDA هستند. Galaxy Watch Ultra و Watch 7 نیز از چیپست Exynos W1000 بهره می برند و Wear OS 5 را با One UI 6 Watch اجرا می کنند.

<پانویس>

< meta content="2024-07-12T16:49:24+05:30"/>< meta content="91mobiles.com"/>

خروج از نسخه موبایل