OnePlus Nord CE 4 Lite در مقابل OnePlus Nord CE 3 Lite: چه چیزی جدید است؟

OnePlus Nord CE 4 Lite در مقابل OnePlus Nord CE 3 Lite: چه چیزی جدید است؟

OnePlus رسماً OnePlus Nord CE 4 Lite را معرفی کرد، اما این گوشی مقرون به صرفه در مقایسه با سال گذشته چگونه است Nord CE 3 Lite؟ 

به خواندن ادامه دهید تا همه به‌روزرسانی‌هایی را که با Nord CE 4 Lite به خط Nord می‌آیند، بیابید. 

OnePlus Nord CE 4 Lite دارای رتبه مقاومت در برابر آب است 

یکی از مشخصاتی که در OnePlus Nord CE 3 Lite وجود نداشت، رتبه IP بود که ما را برای نزدیک کردن تلفن به آب مردد می‌کرد. 

خوشبختانه، OnePlus این بار رتبه IP IP54 را در نظر گرفته است. این امتیاز از بسیاری از گوشی‌های پرچمدار پایین‌تر است، اما داشتن آن همچنان اطمینان‌بخش است. 

در غیر این صورت، OnePlus Nord CE 4 Lite از نظر اندازه و شکل مشابه Nord CE 3 Lite است، با بزرگترین تفاوت طراحی، رنگ‌های آبی و نقره‌ای جدید جایگزین رنگ‌های سبز و خاکستری در Nord CE 3 Lite. 

OnePlus Nord CE 4 Lite در مقابل OnePlus Nord CE 3 Lite چه چیزی جدید است 3

OnePlus Nord CE 4 Lite دو برابر فضای ذخیره سازی دارد 

ممکن است شما را متعجب کنید که بشنوید که OnePlus زحمتی برای به روز رسانی پردازنده در OnePlus Nord CE 4 Lite نداشته است. در عوض، این گوشی از همان پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 619 مانند نسل قبلی خود با همان 8 گیگابایت رم LPDDR4X استفاده می کند. 

با این حال، مدل جدیدتر حجم فضای ذخیره‌سازی را دو برابر می‌کند. این گوشی به جای 128 گیگابایت، اکنون با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی استاندارد عرضه می شود. این حافظه با کارت MicroSD نیز قابل افزایش است. 

OnePlus Nord CE 3 Lite
شکل>

OnePlus Nord CE 4 Lite دارای دوربین جدیدی است 

یکی از ویژگی‌هایی که کمتر خشک و برش‌خورده به نظر می‌رسد، دوربین جدید 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. 

این حسگر دارای مگاپیکسل کمتری نسبت به سنسور 108 مگاپیکسلی در OnePlus Nord CE 3 Lite است و آرایه دوربین فاقد لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در حالی که به نظر می رسد این یک کاهش روی کاغذ است، مگاپیکسل همه چیز نیست. 

ما دریافتیم که دوربین 108 مگاپیکسلی در Nord CE 3 Lite هنگام عکاسی در نور روز با جزئیات خوب و بدون رنگ‌های بیش از حد اشباع مناسب است، اگرچه تعادل رنگ گاهی اوقات ممکن است خاموش باشد. با این حال، عکاسی در نور کم داستان متفاوتی بود، زیرا دوربین در شب در تلاش برای ثبت جزئیات زیادی بود. ما همچنین دریافتیم که لنز ماکرو کوچک اساساً بی استفاده است، بنابراین از دیدن آن ناراحت نیستیم. 

گفتن اینکه آیا سنسور 50 مگاپیکسلی OnePlus Nord CE 4 Lite بدون آزمایش آن بهتر خواهد بود یا خیر، دشوار است، اما امیدواریم که ممکن است بهبود یافته باشد. 

OnePlus Nord CE 4 Lite از شارژ سریع‌تر پشتیبانی می‌کند 

در نهایت، OnePlus Nord CE 4 Lite باتری کمی بزرگتر از نسل قبلی خود دارد. 

در حالی که نمی‌توانیم بدون اینکه خودمان آن را آزمایش کرده‌ایم بگوییم چگونه به استفاده در دنیای واقعی تبدیل می‌شود، می‌توانیم بگوییم که Nord CE 4 Lite از شارژ سریع‌تر با 80 وات پشتیبانی می‌کند SuperVOOC در مقایسه با 67 وات پشتیبانی می کند شارژ SuperVOOC در OnePlus Nord CE 3 Lite. این بدان معناست که شما باید بتوانید قبل از بیرون رفتن از در، گوشی را سریعتر شارژ کنید. 

Nord CE 4 Lite همچنین از شارژ معکوس 5 واتی از طریق کابل USB Type-C پشتیبانی می کند. متأسفانه، هیچ یک از تلفن‌ها از شارژ بی‌سیم یا شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی نمی‌کنند، اگرچه غیبت برخی از ویژگی‌ها در این قیمت، شوک بزرگی نیست.

خروج از نسخه موبایل