Motorola Razr 50 Vs Nubia Flip 5G: چگونه آنها را با هم مقایسه می کنند؟

Motorola Razr 50 Vs Nubia Flip 5G: چگونه آنها را با هم مقایسه می کنند؟

موتورولا به طور رسمی از جدیدترین طیف تاشوهای Razr خود از جمله Razr 50 و Razr 50 Ultra. 

به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید که Razr 50 میان رده چگونه با یکی از مقرون به صرفه ترین صدف های تاشو در جهان مقایسه می شود، Nubia Flip 5G. 

Motorola Razr 50 صفحه نمایش پوششی بزرگتری دارد  

در حالی که صفحه نمایش 3.6 اینچی موتورولا Razr 50 به اندازه صفحه نمایش 4 اینچی Razr 50 Ultra نیست، اما همچنان بسیار بزرگتر از صفحه نمایش دایره ای 1.43 اینچی Nubia Flip 5G است. 

نه تنها اندازه و شکل مربعی نمایشگر Razr 50 برای نمایش اعلان‌ها و گرفتن عکس‌های سلفی کاربردی‌تر است، بلکه صفحه پوششی از طیف وسیع‌تری از برنامه‌ها از جمله Spotify، Bose و Google Gemini AI نیز پشتیبانی می‌کند. 

Motorola Razr 50
شکل>

Motorola Razr 50 یک دوربین فوق عریض دارد 

هر دو گوشی تاشوی تاشو توسط دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می‌شوند و دوربین Nubia Flip 5G با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی کوچک همراهی می‌شود. 

Motorola Razr 50 همچنین دارای یک دوربین دوم به شکل یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض/Macro Vision است. این باید دوربین را برای عکاسی با موبایل بسیار متنوع‌تر کند، اگرچه این چیزی است که در بررسی خود بیشتر بررسی خواهیم کرد. 

Nubia Flip 5G باتری بزرگتری دارد 

Nubia Flip 5G و Motorola Razr 50 مشخصات باتری بسیار مشابهی دارند. با این حال، Nubia Flip 5G هم از نظر اندازه و هم از نظر سرعت، برتری کمی دارد. 

این به این دلیل است که Nubia Flip 5G دارای باتری 4310 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند، در حالی که Razr 50 دارای باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است و شارژ 30 واتی TurboPower را ارائه می دهد. Razr 50 همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، چیزی که Nubia در قابلیت تاشو خود حذف کرده است. 

ما دریافتیم که Nubia Flip می‌تواند یک روز کامل استفاده کند. با این حال، باید منتظر بررسی کامل موتورولا Razr 50 باشید تا نتیجه نهایی ما در مورد مقایسه این دو گوشی هوشمند چیست. 

Nubia Flip 5G

Motorola Razr 50 از چیپست جدیدتری

استفاده می کند

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، این چیزی است که در بررسی خود با کمک تست‌های معیار ارزیابی می‌کنیم. با این حال، در یک نگاه، موتورولا Razr 50 از چیپست به روزتری بهره می برد که می تواند به آن برتری دهد. 

Razr 50 از پردازنده MediaTek Dimensity 7300X که اخیراً معرفی شده است، استفاده می‌کند، در حالی که Nubia Flip 5G از چیپست پرچم‌دار 2022 کوالکام، Snapdragon 7 Gen 1 استفاده می‌کند. 

Nubia Flip 5G بسیار ارزان تر است 

در نهایت، اگر قیمت یک عامل کلیدی باشد، نمی‌توانید تاشو ارزان‌تر از Nubia Flip 5G پیدا کنید. 

قیمت RRP این گوشی تاشو 499 پوند است، در حالی که موتورولا Razr 50 از 799 پوند شروع می شود.

خروج از نسخه موبایل