مدافع نرخ پرداخت کننده DWP افزایش هزینه ها را پیش بینی می کند، توصیه می کند جدول زمانی 100٪ انرژی پاک شهر را به تاخیر بیندازید

مدافع نرخ پرداخت کننده DWP افزایش هزینه ها را پیش بینی می کند، توصیه می کند جدول زمانی 100٪ انرژی پاک شهر را به تاخیر بیندازید

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

براساس گزارشی که توسط دفتر پاسخگویی عمومی این شهر منتشر شده است، با انتقال وزارت آب و برق به انرژی 100٪ پاک، ساکنان و مشاغل لس آنجلس با قبوض برق بالاتری مواجه خواهند شد.

بر اساس این گزارش که هزینه را برای مشتریان «معقول» می‌داند و توصیه می‌کند که معیار سال 2035 به تعویق بیفتد، اگر شهر به هدف خود برای 100 درصد انرژی پاک تا سال 2035 پایبند باشد، صورت‌حساب‌های ماهانه ممکن است سالانه 7.7 درصد در سال‌های آینده افزایش یابد. .

طبق DWP، میانگین قبض برق ماهانه آپارتمان ها و خانه ها 65.81 دلار است. افزایش هزینه های فاضلاب که در همان صورتحساب آمده است نیز توسط شهر پیشنهاد شده است.

فرد پیکل، مدافع نرخ‌پرداخت برای دفتر پاسخگویی عمومی، یک بخش مستقل شهری که بر نرخ‌های DWP نظارت می‌کند، ابراز نگرانی کرد که در عجله برای دستیابی به هدف 2035، DWP ممکن است متعهد به فناوری منسوخ شده باشد که می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد. در دراز مدت.

یک مثال، پذیرش ذخیره‌سازی باتری توسط DWP است که می‌تواند به حفظ انرژی خورشیدی کمک کند. انتظار می رود این فناوری در دهه آینده تغییر کند.

DWP به دنبال حذف تدریجی زغال سنگ و گاز و تقویت نیروی باد، خورشیدی و زمین گرمایی، و همچنین احتمالاً هیدروژن سبز، و رسیدن به ۱۰۰٪ انرژی پاک تا سال ۲۰۳۵ است.

هدف 2035، بخشی از تلاش برای کاهش انتشار کربن سیاره که منجر به امواج گرمای مرگبار و آتش‌سوزی‌های شدید جنگلی می‌شود، برای اولین بار توسط شهردار وقت اریک گارستی در سال 2021 اعلام شد.

ایالت کالیفرنیا حکم مشابهی دارد، اما مهلت آن تا سال 2045 است.

به گفته دفتر پاسخگویی عمومی، انتظار می‌رود صورت‌حساب‌های DWP به دلیل سیستم‌های جدید برای توزیع انرژی پاک و فناوری جدید مانند ترموستات‌های “هوشمند” و همچنین افزایش کارکنان افزایش یابد.

پیکل اذعان کرد که گزارش او بر اطلاعات طرح 2022 DWP برای تامین انرژی شهر برای چند دهه آینده متکی است.

نسخه 2024 این طرح در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد که احتمالاً پیش‌بینی هزینه شرکت را تغییر می‌دهد.

گزارش دفتر پاسخگویی عمومی همچنین میلیاردها دلار فدرال در دسترس شرکت‌های آب و برق را تحت قانون کاهش تورم 2022، که برای کمک به خانواده‌ها در صرفه‌جویی در هزینه‌های قبض انرژی در نظر گرفته شده است، محاسبه نمی‌کند.

پیکل اذعان کرد که این گزارش شامل هزینه‌های سیاره یا سلامتی نمی‌شود اثرات بر انسان‌ها که ممکن است در نتیجه به تأخیر انداختن هدف بلندمدت سال 2035 ایجاد شود.

با این حال، Pickel درباره رویکرد DWP برای دستیابی به هدف 2035، که قبلاً بیان کرده بود، ابراز نگرانی کرد، اما هرگز به صراحت آن را بیان نکرده بود. پیکل که اواخر امسال بازنشسته می‌شود، در گزارش خود به نقل از رئیس جمهور آیزنهاور نوشت: «برنامه‌ها بی‌ارزش هستند، اما برنامه‌ریزی همه چیز است».

پیکل به تایمز گفت: «مردم به‌طور موجهی می‌خواهند تا جایی که می‌توانند کربن را کاهش دهند. “اما اگر ما بتوانیم مردم را متقاعد کنیم که این کار را می توان به صورت مقرون به صرفه و سریع انجام داد، لس آنجلس تاثیر بیشتری خواهد داشت… ما نباید کورکورانه برای سال 2035 که جهنم یا آب زیاد آمده است، هزینه کنیم.”

DWP بیانیه ای از سایمون زودو، دستیار ارشد مدیر کل سیستم برق شرکت ارائه کرد.

Zewdu گفت DWP “کاملا متعهد است” تا سال 2035 به روشی مقرون به صرفه به 100٪ انرژی پاک برسد.

شهردار کارن باس طی سخنرانی سالانه وضعیت شهر در ماه آوریل، حمایت خود را از هدف 2035 تأیید کرد و گفت که “به ادامه رهبری جهانی لس آنجلس در زمینه تغییرات آب و هوایی افتخار می کند.”

دفتر باس به درخواست‌ها برای اظهار نظر در مورد این گزارش که ماه گذشته برای رهبران شهر ارسال شد، پاسخ نداد.

اگر شهر ضرب‌الاجل خود را تا سال 2045 (معیار ایالت) به تعویق بیاندازد، صورت‌حساب‌ها از همان سال سالانه 4.8 درصد افزایش می‌یابد و این افزایش را “متوسط” می‌نامد.

بر اساس سناریوی 2035، این افزایش می‌تواند حتی بیشتر از 7.7% سالانه باشد، بسته به اینکه چگونه DWP تصمیم می‌گیرد به انرژی پاک انتقال یابد.

بر اساس گزارش Pickel، در مقابل، قبوض برق DWP در دو سال گذشته سالانه حدود 4٪ تا 4.5٪ افزایش یافته است.

پیش‌بینی‌ها شامل افزایش انتظاری سالانه 2.5 درصدی تورم و همچنین افزایش‌های ناشی از تغییر دولت به انرژی پاک.

تونی ویلکینسون، رئیس کمیته مشورتی شورای محله DWP، گفت که رهبران شهر هدف 2035 را بدون تعیین هزینه ها تبلیغ کرده اند.

او گفت که به طور کامل از دستیابی به 100٪ انرژی های تجدیدپذیر حمایت می کند، اما این سوال را مطرح کرد که آیا برای مثال انتظار تا سال 2038 ارزان تر خواهد بود.

او گفت: “هرچه زودتر یک فناوری را بپذیرید، گران تر می شود.”

رهبران محیط‌زیست گفتند که از برخی توصیه‌های گزارش، از جمله نیاز به صرف پول بیشتر برای تبدیل حمل‌ونقل و ساختمان‌ها به برق، قدردانی می‌کنند.

اما آنها تاخیر در تاریخ 2035 را رد کردند. جولیا دوول، سازمان‌دهنده ارشد کمپین در باشگاه سیرا، گفت که پایبندی به جدول زمانی «کاملاً حیاتی است».

او گفت: “شکست در کربن زدایی سریع به معنای تشدید بدترین آلودگی هوا در لس آنجلس و هزینه های بهداشتی مرتبط است.” “این همچنین به معنای افزایش احتمال فجایع آب و هوایی آینده است.”

Andrea Vega، یک سازمان‌دهنده Food & Water Watch، گفت: «هزینه سلامت عمومی زیادی برای استفاده از سوخت‌های فسیلی وجود دارد و لس آنجلس باید روی سرمایه‌گذاری در برنامه‌هایی تمرکز کند که افزایش نرخ را کاهش می‌دهند.

منتقدان همچنین گفتند که این گزارش به‌عنوان مثال برخی از رانندگان پس‌اندازی را که ممکن است با عدم خرید بنزین از آن لذت ببرند، در نظر نمی‌گیرد.

لورین لاندکوئیست، یکی از اعضای هیئت علمی موسسه پایداری در Cal State Northridge، گفت: گزارش “هزینه های باورنکردنی ادامه سوزاندن سوخت های فسیلی را نادیده می گیرد.”

او گفت: «آتش‌سوزی‌هایی که در حال حاضر ایالت را فراگرفته است، روشن می‌سازد که هزینه حفظ وضعیت موجود بسیار زیاد است.

2024 لس آنجلس تایمز. توزیع شده توسط Tribune Content Agency، LLC.

نقل:
مدافع نرخ پرداخت کننده DWP افزایش هزینه ها را پیش بینی می کند، توصیه می کند جدول زمانی 100٪ انرژی پاک شهر را به تاخیر بیندازند (2024، 11 ژوئیه)
بازیابی شده در 12 ژوئیه 2024
از https://techxplore.com/news/2024-07-dwp-ratepayer-advocate-fee-delaying.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، خیر
بخش بدون اجازه کتبی قابل تکثیر است. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

خروج از نسخه موبایل