اولین فروش POCO F6 امروز در هند: قیمت، مشخصات، آیا باید گوشی را بخرید؟

اولین فروش POCO F6 امروز در هند: قیمت، مشخصات، آیا باید گوشی را بخرید؟

POCO F6 5G در حال فروش است در هند برای اولین بار امروز پس از آخرین راه اندازی در کشور هفته. این اولین گوشی در کشور است که با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 SoC عرضه می شود و جانشین POCO F5 سال گذشته می شود. در اینجا خلاصه ای سریع از قیمت و پیشنهادات و نظر ما در مورد دریافت آمده است.

قیمت POCO F6 در هند، فروش

  • قیمت POCO F6 در هند از 29999 روپیه شروع می شود. مدل 8GB/256GB، 31999 روپیه برای نسخه 12GB/256GB و 33999 روپیه برای مدل 12GB/512GB.
  • اولین فروش گوشی امروز انجام می شود و از ساعت 12 ظهر از طریق Flipkart به فروش می رسد. IST این در رنگ‌های تیتانیوم و مشکی عرضه می‌شود.
  • هنگامی که از طریق کارت اعتباری بانک ICICI پرداخت شود، 2000 روپیه تخفیف فوری وجود دارد. 

آیا باید POCO F6 را بخرید؟

POCO F6 یک ارتقاء بزرگ نسبت به POCO F5 است. به طور عمده، جنبه عملکرد گوشی جهش بزرگی پیدا می کند. ما چیپست جدید اسنپدراگون 8s نسل 3 را به جای چیپست اسنپدراگون 7+ نسل 2 دریافت می کنیم. این باید به عملکرد برتر و نتایج بهتر دوربین، به لطف یک ISP جدید، منجر شود. بازی گوشی نیز بدون درز است و مشکل گرمای بیش از حد نیز وجود ندارد.

بررسی کامل POCO F6 ما را بخوانید

در این مورد، بررسی ما یادآور می‌شود که دوربین‌های POCO F6 نیز بسیار چشمگیر هستند. ما یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 داریم که جایگزین لنز 64 مگاپیکسلی در POCO F5 می شود. تصاویر کاملاً واضح هستند و کالیبراسیون رنگ صرف نظر از موقعیت ثابت است. این لنز علاوه بر جزئیات مناسب و دقت رنگ، محدوده دینامیکی عالی را ارائه می دهد.

نمایشگر POCO F6 نیز به لطف پنل AMOLED 1.5K یکی از بهترین جنبه های گوشی است. با نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision. ما همچنین محافظ Corning Gorilla Glass Victus را دریافت می کنیم. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می تواند یک روز کامل با استفاده متوسط ​​دوام بیاورد و شارژر 90 واتی همراه آن در حدود 30 دقیقه گوشی را شارژ می کند که فوق العاده سریع است.

در طرف مقابل، چند برنامه از پیش نصب شده وجود دارد که مانع از تجربه کاربری یکپارچه می شود. همچنین، طراحی تلفن ممکن است برای برخی بی‌تفاوت به نظر برسد، زیرا ما فقط یک طرح شیرینی معمولی با سه بریدگی در پنل پشتی بدون پوشش/حاشیه داریم.

به طور کلی، اگر به دنبال یک میله هستید. تلفن زیر 30000 روپیه با عملکرد عالی، POCO F6 قطعا انتخاب خوبی است.

خروج از نسخه موبایل