گوشی میان رده وان پلاس با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی در حال ساخت است

گوشی میان رده وان پلاس با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی در حال ساخت است

گفته می شود OnePlus روی یک تلفن باتری 7000 میلی آمپر ساعتی کار می کند. حداکثر باتری موجود در گوشی OnePlus یک سلول 6100 میلی آمپر ساعتی است و این گوشی نیز OnePlus Ace 3 Pro است که اخیراً راه اندازی شده است. باتری Ace 3 Pro با استفاده از فناوری اختصاصی به نام Glacier Battery طراحی شده است. ما فرض می کنیم تلفن 7000 میلی آمپر ساعتی آینده می تواند از این فناوری باتری برخوردار باشد. 

شایعه تلفن 7000 میلی آمپر ساعتی OnePlus

این شایعه از منبع اطلاعاتی بسیار دقیق DigitalChatStation (DCS) در Weibo، که ادعا می کند گروه Ouga در حال ساخت باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است. گروه Ouga متشکل از آزمایشگاه های R&D ادغام شده OnePlus و OPPO است. بنابراین، یک تلفن OPPO نیز می تواند باتری 7000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

منبع Weibo

کارشناس اطلاعات همچنین می گوید که تلفن در آزمایش می تواند یک مدل میان رده باشد به گفته او، این هنوز در مرحله توسعه اولیه است و بنابراین، ممکن است باید منتظر تلفن باشیم.

در همین حال، تلفن های 7000 میلی آمپری در بازار مانند Itel P40 Plus، Samsung Galaxy F62 و Samsung Galaxy M51.

قبل از تلفن 7000 میلی آمپر ساعتی، OnePlus ممکن است در یک سلول 6500 میلی آمپر ساعتی توقف کنید. چند روز قبل، DCS ادعا کرد که گروه Ouga بسیار تأیید شده است که یک تلفن 6500 میلی آمپر ساعتی به همراه دارد.

منبع Weibo

در آن پست، DCS اضافه کرد که فناوری باتری 6500 میلی آمپر ساعتی از مواد سیلیکونی استفاده خواهد کرد. بیایید معنی آن را بفهمیم.

فناوری OnePlus Glacier Battery

فناوری باتری یخچال از یک آند کربن-سیلیکون جدید با چگالی انرژی 763Wh/L استفاده می کند. گفته می‌شود که این میزان 23.1 درصد بیشتر از باتری‌های گرافیتی معاصر است.

باتری Glacier همچنین از «معماری تثبیت ولتاژ» برای «عملکرد ثابت و خروجی پایدار و طولانی‌مدت» استفاده می‌کند.

اما. مزیتی که ما در این مورد به آن اهمیت می دهیم این است که باتری ها با این فناوری می توانند از نظر اندازه کوچکتر باشند. این باتری‌ها می‌توانند کارایی بیشتری داشته باشند، سریع‌تر شارژ شوند و عمر طولانی‌تری داشته باشند.

در هند، ممکن است این فناوری را در OnePlus 13R تجربه کنیم، اگر تغییر نام تجاری OnePlus Ace 3 Pro. بیایید ببینیم.

خروج از نسخه موبایل