جعبه خرده فروشی سامسونگ گلکسی بادز 3 لو رفت، تصاویر واقعی Galaxy Buds 3 Pro طراحی ساقه را تایید می کنند

جعبه خرده فروشی سامسونگ گلکسی بادز 3 لو رفت، تصاویر واقعی Galaxy Buds 3 Pro طراحی ساقه را تایید می کنند

پیش از Galaxy Unpacked 2024 که قرار است در 8 جولای برگزار شود، تصاویر Galaxy Buds 3 و Buds 3 Pro به صورت آنلاین منتشر شده است. تصاویر فاش شده جدید به طراحی ساقه و سایر جزئیات کلیدی اشاره دارند. شایان ذکر است، این اولین بار نیست که از برنامه‌های رسمی سامسونگ این طراحی را فاش می‌کند. علاوه بر این، چندین نشتی و شایعات اشاره ای به طراحی جدید Galaxy Buds 3 Pro دارند. .

نشت های Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro طراحی ساقه را فاش کردند

Galaxy Buds 3

  • کاربری به نام phonepointdar دارای که احتمالاً آخرین اطلاعات افشا شده را تأیید می‌کند.
  • این افشای جدید نشان می‌دهد که شرکت Galaxy Buds آینده را راه‌اندازی خواهد کرد. 3 با طراحی ساقه به جای ظاهر در گوش Galaxy Buds 2.

  • ساقه Galaxy Buds 3 که هنوز معرفی نشده است، احتمالا کوتاهتر از Galaxy Buds Pro.
  • این تصویر همچنین وجود نشانگر LED برای وضعیت شارژ را در Galaxy Buds 3 تأیید می‌کند.

Galaxy Buds 3 Pro

  • از سوی دیگر، یک Reddit کاربر در ایالات متحده ادعا می کند که گلکسی بادز 3 پرو را خریداری کرده و همچنین تصاویری از آن را ارسال کرده است.
  • این تصاویر عملی طراحی ساقه را در نوع Pro نیز تایید می کنند، که سازگار است. با افشای اطلاعات قبلی.
  • طبق گزارش‌ها، نوع Pro دارای ساقه‌های بلندتری نسبت به Galaxy Buds 3 خواهد بود.
  • اگرچه تایید نشده است، اما حدس زده می‌شود که ساقه‌های بلندتر به احتمال زیاد حجم داخلی بیشتر و ظرفیت باتری را افزایش می‌دهند.
  • در همین حال، به نظر می‌رسد نوارهایی که روی هدفون‌های هدفون دیده می‌شوند، به این شکل هستند. به نام “Blade Lights”. با این حال، مشخص نیست Blade Lights چیست.
  • علاوه بر این، یک درب شفاف نیز در مورد Galaxy Buds 3 Pro دیده می‌شود.

به‌علاوه، کاربر Reddit همچنین اشاره کرد که گلکسی بادز 3 پرو را با قیمت 250 دلار، حدود 20876 روپیه خریداری کرده است که نشان دهنده افزایش 20 دلاری است، زیرا Galaxy Buds 2 Pro با قیمت 230 دلار، تقریباً 19،200 روپیه در ایالات متحده رونمایی شده است. علاوه بر این، کاربر همچنین اشاره کرد که ANC روی هدفون‌های جدید بهتر از AirPods Pro (نسل اول) است.

ویژگی‌های Samsung Galaxy Buds 3، Galaxy Buds 3 Pro

طبق نشتی اخیر هر دو هدفون سامسونگ Galaxy آینده دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و EQ تطبیقی ​​خواهند بود، اما Galaxy Buds 3 Pro صدای محیط و ANC تطبیقی ​​را ارائه می‌کند.

Galaxy Buds 3 ممکن است مانند Galaxy Buds 2 تا 5 ساعت با ANC روشن عرضه شود. در همین حال، نوع Pro حدس می‌زند تا 6 ساعت باتری با ANC روشن ارائه دهد که نشان‌دهنده ارتقاء از 5 است. ساعت‌ها پخش در نسخه قبلی.

پیش‌بینی می‌شود که Galaxy Buds 3 یک تنظیم صوتی تک درایور ارائه دهد، در حالی که Galaxy Buds 3 Pro ممکن است دارای یک راه‌انداز دوگانه باشد. قابل ذکر است، نسخه های قبلی آنها دارای درایورهای دو طرفه هستند – یک ووفر و یک توییتر برای خروجی صدای پیشرفته.

هر دو نوع احتمالاً دارای رتبه IP57 برای محافظت در برابر گرد و غبار و قرار گرفتن در معرض آب هستند که ارتقاء یافته ای نسبت به رتبه IPX2 در Galaxy Buds 2 و رتبه IPX7 در Galaxy Buds 2 Pro.

خروج از نسخه موبایل