ارتقای دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا یک بار دیگر خبر داده است

ارتقای دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا یک بار دیگر خبر داده است

گل سرسبد سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا ماه ها تا عرضه آن فاصله دارد. با این حال، شایعات و گمانه زنی ها در مورد تنظیمات دوربین آن به طور مکرر ظاهر می شود و نشان می دهد که پرچمدار آینده ممکن است با موارد بیشتری همراه شود. حسگرهای دوربین قدرتمند نسبت به نسل قبلی خود، Galaxy S24 Ultra. نکته اخیر اشاره کرد که Galaxy S25 Ultra دارای ارتقاء عظیم دوربین اکنون، یکی دیگر از راهنمایی‌کنندگان، اطلاعات بیشتری را در مورد ارتقای مورد انتظار روشن کرده است.

جزئیات دوربین Samsung Galaxy S25 Ultra

  • Tipster Sperandio4Tech در X (توئیتر سابق) پست کرد که هنوز وجود ندارد Galaxy S25 Ultra راه اندازی شده می تواند دو ارتقاء حسگر قابل توجه را ببیند.
  • اول، سنسور فوق عریض ممکن است به نسخه جدیدی از سنسور 1/2.76 اینچی JN1 به روز شود و جایگزین حسگر 1/2.55 اینچی فعلی شود. در Galaxy S24 Ultra.
  • این تغییر حسگر جدید را کمی کوچک‌تر می‌کند. علاوه بر این، وضوح این سنسور می‌تواند از 12 مگاپیکسل به 50 مگاپیکسل افزایش یابد.
  • ثانیاً، طبق گفته‌ی مشاور، لنز تله فوتو 3x نیز ممکن است ارتقا یابد.
  • سنسور جدید برای این لنز می تواند یک سنسور Isocell 1/3 اینچی باشد که در مقایسه با سنسور 1/3.52 اینچی استفاده شده در لنز تله فوتو 3x قبلی کمی بزرگتر است.
  • گفته می شود وضوح این سنسور از 10 مگاپیکسل به 50 مگاپیکسل افزایش می یابد. ، که گزارش اخیر را تایید می کند.
  • سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی در نوع Ultra ممکن است هیچ ارتقایی نداشته باشد.
  • علاوه بر این، کارشناس اطلاعات اشاره کرد که سامسونگ در حال کار بر روی الگوریتم های جدید برای افزایش کیفیت است. عکس‌ها و ویدیوها.

به‌نظر می‌رسد چیزهای زیادی برای بهبود دوربین Galaxy S25 Ultra در حال انجام است. در حالی که Galaxy S24 Ultra دارای چهار سنسور است، یک مشاور اخیراً گفته است که تلفن جانشین ممکن است فقط سه دوربین به جای چهار. با این حال، بعداً گزارش شد که مدل آتی Ultra دارای چهار سنسور دوربین مانند مدل های قبلی خود خواهد بود.

ممکن است سری گلکسی اس 25 سامسونگ در ژانویه 2025 عرضه شود و تا آن زمان، انتظار می‌رود با گمانه‌زنی‌های متعددی در رابطه با سری پرچم‌دار آینده مواجه شویم. پیش از آن، سامسونگ احتمالاً میزبان رویداد Galaxy Unpacked در ماه جولای خواهد بود. دهم، جایی که سامسونگ Galaxy Z Fold 6 را معرفی خواهد کرد. و Galaxy Z Flip 6، در کنار سایر محصولات.

خروج از نسخه موبایل