حلقه جدید گلکسی با صفحه نمایش توسط سامسونگ ثبت شده است: آیا می تواند گلکسی رینگ 2 باشد؟

حلقه جدید گلکسی با صفحه نمایش توسط سامسونگ ثبت شده است: آیا می تواند گلکسی رینگ 2 باشد؟

< /div>

اولین حلقه گلکسی سامسونگ قرار است در رویداد Galaxy Unpacked در 10 جولای در پاریس معرفی شود. در حالی که منتظر اعلام هستیم، 91mobiles به طور انحصاری درخواست ثبت اختراع چیزی شبیه به حلقه هوشمند سامسونگ را که در انتشارات درخواست ثبت اختراع ایالات متحده در ماه مه 2024 ثبت شده است، مشاهده کرده است. این برخی جزئیات و طراحی کلیدی را نشان می دهد. ما حدس می زنیم که این می تواند یک جانشین بالقوه باشد و احتمالاً به آن Galaxy Ring 2 لقب داده شود.

Ring Galaxy جدید سامسونگ نمایشگر خواهد داشت؟

  • تیزرهای Samsung Galaxy Ring نشان می دهد. یک طرح حلقه دایره‌ای کامل با سنسورهای مورد نیاز که در لایه داخلی قرار گرفته‌اند.
  • اما، نسخه جدیدی که در پتنت‌ها ظاهر شد، یک لایه بیرونی مربعی شکل و یک لایه داخلی دایره‌ای بعد با تمام سنسورهای مورد نیاز را نشان می‌دهد.
  • به نظر می رسد حلقه نیز کمی کشیده است و طرح حلقه مانندی تک دایره ای نیست.
  • احتمال وجود دارد که لایه بیرونی نمایشگری برای تعامل و مشاهده آمار تمرینات، ضربان قلب، بررسی اعلان‌ها، هشدارهای تماس و غیره داشته باشد.
  • این یک افزودنی جدید برای جانشین و شناخته شده سامسونگ، این می تواند یک پنل AMOLED باشد.
  • تصاویر ثبت اختراع نشان می دهد که حلقه گلکسی از اندازه گیری ECG پشتیبانی می کند و سنسور دما، سنسور شتاب، حسگر اثر انگشت، سوئیچ و موارد دیگر وجود خواهد داشت. .

از آنجایی که Samsung Galaxy Ring به تازگی یک لیست اختراع دریافت کرده است، هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم آیا این موضوع هرگز به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر. این با در نظر گرفتن گنجاندن یک واحد نمایشگر است که برای عملکرد آن در یک ناحیه حلقه مانند کوچکتر بسیار مهم است. همچنین این احتمال وجود دارد که این یک ایده بالقوه طراحی مانند هدست OLED سامسونگ، بلندگوی هوشمند با صفحه نمایش OLED، بند چسبنده با OLED و موارد دیگر باشد، که در MWC 2024 به نمایش گذاشته شد.

حلقه گلکسی سامسونگ انتظار می رود در 10 جولای برای اولین بار. برداشتن APK برنامه Samsung Health برخی ویژگی‌ها را نشان داده است، از جمله پایش استرس-که می‌تواند فعالیت الکترودرمال، دمای پوست، تغییرات ضربان قلب و سطوح فعالیت را بررسی کند، ردیابی ضربان قلب– که می‌تواند نبض را بررسی کند. در ناحیه انگشت، تشخیص خروپف-که می‌تواند خروپف را هنگام خواب تشخیص دهد، اما لازم است تلفن در نزدیکی شما باشد، و نظارت دوره– که از تجزیه و تحلیل دمای پوست استفاده می‌کند. 

<پانویس>

خروج از نسخه موبایل